Alastor Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sannsynligvis har det skjedd en glipp fra binders sin side, som gjorde at du ikke fikk med ny kvittering. Dette burde du som kunde passet på litt bedre, men du kan jo også dra å høre med binders og se om du får til en løsning. Vet ærlig talt ikke om noe annet som kan hjelpe deg enn at du går og snakker med de. Er du heldig er du lagt inn på navn i systemet der når du fikk det nye tastaturet. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Så lenge du ka nsannsynliggjøre at du har handlet der er det greit, trenger ikke en kvittering. Eks. bankutskrift over kortbruk etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå