Edmund Blackadder Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Her sitter jeg og skal skryte av Flexi-data AS på Webshop Guiden men så er den ikke der?! Kjøpte hele pcen min der jeg! Kjapp service og billig. www.flexi-data.no Synes at denne skal inn på WebshopGuiden og issåfall får den en vortefri 6'er fra meg iallefall. Anbefales! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det er en del webshops som ikke vil være i prisguiden fordi det koster penger. Vil tro de aller fleste webshops har blitt spurt om de vil være med allerede. Men har ikke flexi-data blitt spurt kunne man jo gjort det. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 ok..Trodde at alle norges webshoper innen data og IT var på den listen hehe Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg tror de er tatt av listen fordi de ikke kvalifiseres som ekte web-shop, som privat kunde må man jo hente varene i butikken. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kan heller ikke se at man kan bestille og få varen tilsendt fra flexi data. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Ja det er sant. (Så det nå) Det er iallefall BERGENS beste webshop da. hehe Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Handlet mye hos Datakjeden før jeg visste om Flexi-data. Det er det slutt på nå Billigere, og ikke kø. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dei var i prisguiden tidligare, men vart fjerna når dei slutta med å sende varer til privatkunder (hvis man ikkje smisker på telefonen ) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har mailet de hyggelige folka mye før (før jeg fant hardware.no selvsagt ), for de ga meg svar til alt jeg lurte på om data. Veldig hyggelige folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå