vr Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Etter formatering har det dukket opp en "Lokal disk (E:)" (0 byte) som rent faktisk ikke eksisterer i systemet mitt. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette fra windows? V Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Brukt daemon tools eller liknende da? Lenke til kommentar
vr Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Stasjonen framkommer ikke i "Diskbehandling". Den vises bare under "Min datamaskin" og der er det ikke noe alternativ som fjerner stasjoner. Daemon tools... er det et program som rydder opp i slikt? Takker forøvrig for innspill. Lenke til kommentar
vr Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Dobbeltposting Endret 7. mai 2005 av vr Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Daemon tools... er det et program som rydder opp i slikt? LoL, Nei. Daemontools er et program som kan fake pcer til å tro at du har en "ekstra" cdrom. Enkelte cder can du gjøre om til en fil du kan legge på hardisken, men siden alle cder er laget for å kun funke i en cdrom lurer du pcen til å tro at den filen du nå kjører er på en cd i en cdrom. Kluet i forhold til deg er at bruken av daemon tools lager en ekstra cdrom stasjon i My Computer som ikke finnes i virkligheten, men om du har en ekstra hardisn er det nok ikke none som har kjørt daemon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå