Gå til innhold

En liten skryt av brukerne

Anbefalte innlegg

Som moderator har jeg mange ganger skrevet meldinger der jeg er ganske så finger - viftende. Derfor synes jeg det er på tide at moderator yummy også kommer med noen ord til brukerne der dere får lese hva jeg synes om dere.

Den første tiden som moderator var litt tøff. I tillegg til at jeg måtte ha litt tid for å komme inn i rollen (Rom ble ikke bygget på én dag...), var det litt ville tilstander på forumet. Derfor fikk mange av dere oppleve moderator yummy som en liten drittsekk. En del brukere ble bannet, en del fikk så hatten passet - og man har hersket vilt mellom postene for å forsøke å skape litt orden i kaoset.

De andre moderatorene hev seg på lasset, og vi har klart å løse en god del floker. Feilpostinger skjer skjelden, og tonen fra dere brukere er skjerpet inn. Dette er SVÆRT bra av dere! Dere fortjener all ros for at dere følger de retningslinjer vi forsøker å trekke opp for å ha en høy kvalitet på forumet.

Vi har luket ut en del "ugras" - brukere som ikke klarer å forholde seg til de reglene som gjelder. En del av disse brukerne har kommet tilbake under nytt nick, men har tatt lærdom av sine små feilsteg. Dette forteller litt om personene, synes jeg. Et klapp på skulderen (hodet? :smile: ) og en takk er på sin plass!

Jeg retter også en takk til alle hyggelige mailer, private beskjeder og innlegg som har vært rettet mot meg, samt de innlegg som gjelder alle moderatorene. Slikt er med på å gi oss inspirasjon og lyst til å fortsette. Tusen takk!

Det er ennå en del rariteter i forumet, men det er såpass lite at det kan vi leve med - og ikke mer enn man må regne med. :smile:

Så:

Til alle dere som har støttet moderatorene, hørt på oss, respektert den jobben vi gjør (som er til deres beste interesser), tipset oss og på andre måter bidratt til at den jobben vi gjør føles riktig; at brukerne setter pris på at vi gjør den:

TUSEN TAKK!!!

Ingen nevnt, ingen glemt.

Jeg benytter sjansen til å minne om en del måter dere kan hjelpe oss:

- poster du feil og oppdager det, kan du be en moderator (på private meldinger) om å flytte eller slette tråden. Husk link!

- det samme gjelder om du ved et uhell poster samme melding flere ganger.

- send moderator en mail eller privat melding dersom noen angriper deg. La oss ta oss av det, og ikke kast bensin på bålet ved å svare med samme mynt. Det vil bare slå tilbake på deg.

- tips moderatorene om noen bryter retningslinjene eller oppfører seg uakseptabelt. Dette er vår jobb å hanskes med - ikke deres.

- følg reglene

- skal du kritisere moderatorene, så gjør det på en saklig og hyggelig måte. Da når du fram i stedet for å bli stemplet som vanskelig. Vi er mennesker vi også, og man kan bli "fed up" på useriøsitet noen ganger - noe som kan få en velment kritikk til å fortone seg som drittkasting.

For øvrig er jeg fornøyd: jeg trenger ikke være moderator yummy så mye som før. KJEMPEBRA, folkens!

Ha en fortsatt fin sommer!

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*smisk*

[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-07-11 21:13 for å unngå misforståelser - var ironisk ment :grin: ]

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-07-11 21:14 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-07-11 21:15 ]

Lenke til kommentar

øhhh ... innlegget mitt ovenfor gikk litt kluss ...

iallefall, for å utelukke enhver form for misforståelse skulle det ha vært en smiley av typen :grin: med for å utelukke misforståelser slik at ingen skulle misforstå og tro at jeg mente at han smisket bare fordi jeg skrev *smisk* siden det skulle ha vært med en smiley for å vise at jeg ikke mente det men kun mente det ironisk siden jeg ikke mener at Yummy smisker selv om jeg skrev *smisk* så var det altså ikke alvorlig ment men jeg fikk ikke med en smiley etter *smisk* så¨det ble liksom så alvorlig selv om jeg ikke mente det men mente det ironisk da jeg skrev *smisk* som jeg ikke mente siden jeg glemte smiley'en som jeg så prøvde å redigere inn men så skjedde det noe som gjorde at det gikk klunder i det slik at jeg ikke fikk redigert inn en smiley selv om det var det jeg hadde ment siden det ikke var alvorlig men ironisk ment som en spøk som kunne se alvorlig ut ettersom jeg glemte smiley etter *smisk* men nå går jeg og legger meg tror nok det er best ....

Lenke til kommentar

LOL Dan Hansen.

Øya mine gikk i kryss da jeg leste den andre posten :grin:

Må nokk lese den et par ganger så jeg får stokket alt riktig :razz:

Ellers må jeg si meg fornøyd med måten moderatorne driver dette forumet :smile:

God Sommer alle sammen :smile:

Lenke til kommentar

ja, jeg er enig i at ting har bedret seg, og er nesten som i "gode gamle dager", bare ikke så stor aktivitet (i den sosiale delen :wink: ) som det har vært.

men dere må passe på å ikke gå i fella en gang til! Hold et våkent øye, desto lengre det er siden siste raid desto værre blir konsekvensene.

synes det er veldig bra at yummy gir beskjed til brukerne, og roser dem når de er snille :wink:

Lenke til kommentar

Jeg er en ivrig leser av forumet, stiller sjelden spørsmål.. prøver å finne ut ting for meg selv først, og da blir det etterhvert lite spørsmål. Det er allikevel spennende å lese hva folk lurer på, komme med svar og lese svar. Jeg vil bare si keep up the good work til alle moderatorer, og generelt til overklokking.no

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...