Skogslik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ka e best ipod eller mp3 spiller??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Personlig vil jeg si iPod. Jeg har alltid tenkt "mest for pengene" (les: heller 20GB enn 4GB), men etter å ha brukt en iPod en liten stund, er jeg sannelig ikke sikker lengre. Touchpad-en og menyene til iPod er simpelthen geniale. At man med to små trykk og et lite svisj kan gi sangen "karakter", for deretter å spille "din egen topp 25-liste", er utrolig kjekt. Joda, greit nok, så får man 16GB ekstra med en Zen til nesten samme pris. For min del teller ikke det så mye lengre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ipoden har litt for lav utlyd til å drive skikkelige klokker, det er mitt hovedankepunkt mot den (i tillegg til prisen). I tillegg må du jo bruke dustete programvare til overføring, men det gjelder jo veldig mange andre spillere. AtW Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 og volumet kan du enkelt øke med 3. parts programvare slik som EuPod, som du finner på www.espen.se... Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 mine kriterier for valg av MP3-spiller: -windows/OS-integrasjon -design -lydkvalitet -lagringskapasitet for meg er windows-integrasjon viktig. Skal spilleren fungere som en mobil HD bør man kunne flytte filer til å fra spilleren uten å måtte herje med ekstra programvare (har styrt mye med 1Gen creative Zen her). Den skal komme opp som ekstern lagringsenhet i Windows (evt. ditt foretrukne OS) uten for mye bry. For å svare på spørsmålet: iPod er en GOD mp3-spiller. Men ikke nødvendigvis best for alle. Den har f.eks noe mangelfull OS-integrasjon, svjv. Her er spillere fra f.eks iRiver bedre. Men egentlig så er det beste å forske litt selv. google litt på tester av mp3-spillere og finn en som passer dine behov mine NOK 0.02... Lenke til kommentar
SilverWolf Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei Egentlig et latterlig spørsmål. Det er nesten sammenlignbart som å spørre om jeg skal skaffe meg en ny bil eller en ny Audi. Men dette er vel et godt eksempel hvor mye medie jippo Apple har klart å få for sin iPod der det for de fleste nesten har blitt et eget typenavn. I de fleste tilfeller så omtales iPod som om det er den eneste mp3 spiller og at mp3=iPod. Men, vi andre som er litt mer opplyst, får vel trives med sine "ikke-iPod men spiller mp3 uansett" spillere Regards SilverWolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå