Alpha Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg GTA3 og det hakker som bare det, det er nesten umulig å kjøre det, Jeg har en AMD Athlon 1400G hercules prophet 450064mb, 256mbRAM og i følge spillet er dette det dobbelte av hva det mener er bra nok. Er det noen med samme problem som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
gostevning Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 hei... Har akkuratt samme problem som deg, har de samme delene som deg oxo... veldig irriterende at dette skjer... Er det ingen som veit detta... Jeg har prøvd med med de nyeste driverne.. Skjer det samme i både win 98,ME,2000 og XP... Mvh Geir Ole Stevning Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Ser du har et Kyro 2 basert skjermkort. Tror ikke det henger helt med. Hvor mye minne kortet har betyr nødvendigvis ikke all verden. Hastigheten og type ram har mye å si. Dessuten er GTA3 veldig krevende, og inneholder nok en del bugs. Du kan også søke på f.eks google for å se om du finner noe info om kyro 2 og GTA 3. Til sist må det nevnes at minimumskravene bare er humbug. Bør som oftest ligge godt over, og ihvertfall ha et bra skjerkort for å spille spill i dag. Hvis du spiller en del, og har penger til det, vil jeg anbefale deg å kjøpe et nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Maverick Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Let`s face it... Vi er alle sammen dritt leie av spørsmålet "View Read-me now?" Kanskje vi allikevel burde tenke tanke en gang i blandt? "Power VR Kyro 2 video cards We have been unable to fully support this card due to the nature of rendering on this card, and as a consequence some texture effects do not display correctly, though these are minor. We recommend this video card is used with a 32 bit screen mode, as in 16 bit we discovered a rare depth buffer issue, which is solved in 32 bit. We would also recommend making the following settings changes: => Go to the advanced display properties dialogue Select the Direct 3D page, and create a new profile for gta3.exe, Then inside this profile:- DISABLE W buffer ENABLE external depth / stencil buffer format ENABLE Direct 3d / stencil buffer format ENABLE depth / stencil buffer format ENABLE depth / stencil buffer loading" - Hentet fra GTA3`s read-me fil... Håper det fixer problemene :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå