vstr Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hei, eg lurer på om det eksisterer et bra karaoke programm på nettet som e luig å lste ned. noen som vet om et bra? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=...dows&tag=search har ikke prøvd noen selv. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 det nye er vel dvdfilmer med musikkvideo og tekst uten vokalen men med sangen. Men skal du ha karaoke er singstar greia. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 tankte til data då, mn e singstar på data og? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 dessverre, men en brukt ps2 kan da ikke koste all verdens. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 har PS2 då. eg tenkte meg et kartaoke programm til DATA, skal eg stave D-A-T-A og lurer på om det er noen som vet om et brukbart karaoke programm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå