Gå til innhold

Har du blitt lurt av trade-hacks?


Anbefalte innlegg

Jeg støtte nettopp på en form for scam og svindel jeg ikke visste var mulig.

Trade-vinduet er delt i to, begge parter legger det de vil handle mellom hverandre i hver sin del. Når begge er klare trykker dem "Trade" og vinduene blir grønne.

 

Men med en tradehack blir begge vinduene grønne, så blinker det grått/grønt hos ene parten. Resultatet blir at den som svindler får ALT uten å betale noe som helst for det...

 

Jeg ble nettopp utsatt for dette, varer for (HELE Crochet-settet, brukt lang tid på å samle) 10g ble slengt bort til andre fyren mens jeg fikk overhodet ingenting tilbake. Han var dum nok til å prøve seg igjen, denne gangen "timet" jeg det riktig så hacken "bommet" på min trade-godkjenning. Det endte med at han betalte 10g for en crochet-sko og crochet-vest.

Hele greien var skremmendes.. Tenk deg du har 200g i tradevindu, en annen spiller har en epic i sin del av tradevinduet som lyser grønt - men straks du trykker på trade blir det grått og epic-itemen forsvinner og han mottar 200g..

 

Aldri mer skal jeg trade noe verdifullt i tradevindu, jeg bruker heller COD.

Holder på å lete etter informasjon om dette, GM er kontaktet, så lurer jeg på, har noen andre opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uheldigvis finnes det uærlige folk i alle slags spill nå for tiden som jukser og ødelegger spillegleden for andre. Folk som blir tatt i hacking og juksing/cheating burde få banna cd keyen og forhindra i å få registrert seg på nytt.

Noe som forsåvidt skjer etter hva jeg har hørt/lest. Derimot, det å hindre at de kjøper nytt spill og regger på nytt er vel vanskeligere, men da betaler de ihvertfall for seg igjen (noe de fleste drittunger som gjør dette trolig ikke gidder!)

Lenke til kommentar
Uheldigvis finnes det uærlige folk i alle slags spill nå for tiden som jukser og ødelegger spillegleden for andre. Folk som blir tatt i hacking og juksing/cheating  burde få banna cd keyen og forhindra i å få registrert seg på nytt.

Noe som forsåvidt skjer etter hva jeg har hørt/lest. Derimot, det å hindre at de kjøper nytt spill og regger på nytt er vel vanskeligere, men da betaler de ihvertfall for seg igjen (noe de fleste drittunger som gjør dette trolig ikke gidder!)

etter en stund vil de nok slippe opp for kreditt kort :)

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd det ja! Surret rundt med min lvl 1 fyr, da en 60 kom bort til meg og puttet 10G i tradewindow og det ble grønt. Jeg trykket accept, det ble "Trade Complete" men ikkeno skjedde. Jeg spurte han om han testet trade exploiten sin, men fikk ikke noe svar. Tydelig at dette er online!

Lenke til kommentar
Derfor bør man legge dyre items på AH...

Det virker jo som Blizzard oppmuntrer folk til å gjøre handel privt og ikke på AH, med den 5% av salgssum avgiften de tar. 15% på gadgetzan og..

 

Edit: 5% virker kansje ikke så mye, men selger man items for flere hundre gull, blir det penger til slutt..

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Derfor bør man legge dyre items på AH...

Det virker jo som Blizzard oppmuntrer folk til å gjøre handel privt og ikke på AH, med den 5% av salgssum avgiften de tar. 15% på gadgetzan og..

 

Edit: 5% virker kansje ikke så mye, men selger man items for flere hundre gull, blir det penger til slutt..

Aha, så det var derfor det plutselig ble så mye mindre gryn igår! 5 gull forsvant i "løse luften".. :hrm:

 

edit: gadgetzan altså

Endret av tigergutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...