*Magnus* Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei... sitter og snakker med en på msn som har X800XT PE på AGP, men har lyst til og kjøpe seg HK og X800XT PE på PCI-E.. så spurte han meg om han ville få mer fps osv i spill.. men jeg har ikke PCI-E selv så jeg vet ikke helt... er det noen her som vet om du får flere fps osv osv i spill med PCI-E enn med AGP 8X ? hvis ja.. hvor mye som CA ? -Takk Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Vil tro at forskjellen er minimal.....ennå... Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 du får ikk mer fps av å skifte det der nei, problemet med agp er at om et år så blir det for dårlig, og derfor trenger man bare kjøpe pci-e hvis man først skal oppgradere. det å skifte fra agp x800xt til pci-e x800xt er bare tull hvis man ikke kjøper det på grunn av noe annet enn agp og pci-e Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 du får ikk mer fps av å skifte det der nei, problemet med agp er at om et år så blir det for dårlig, og derfor trenger man bare kjøpe pci-e hvis man først skal oppgradere. det å skifte fra agp x800xt til pci-e x800xt er bare tull hvis man ikke kjøper det på grunn av noe annet enn agp og pci-e Akkurat Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 ok takker for svar folkens Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ingen merkbare forskjeller: Kanskje 1 FPS mer i enkelte tilfeller, så det er bare å kaste mye penger ut vinduet å oppgradere noe sånt. Siden X800XT PE yter knallbra og X850XT PE bare er en liten smule raskere så er det heller ikke særlig vits i å oppgradere skjermkort. Be han sette pengene på konto eller kjøpe seg noe helt annet for det er rett og slett like nyttig som å skylle pengene ned i do å oppgradere grafikkløsningen han har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå