Gå til innhold

Stor ytelsesforskjell med AGP 8X vs PCI-E 16X ?

Anbefalte innlegg

Hei...

sitter og snakker med en på msn som har X800XT PE på AGP, men har lyst til og kjøpe seg HK og X800XT PE på PCI-E.. så spurte han meg om han ville få mer fps osv i spill.. men jeg har ikke PCI-E selv så jeg vet ikke helt...

er det noen her som vet om du får flere fps osv osv i spill med PCI-E enn med AGP 8X ?

hvis ja.. hvor mye som CA ?

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du får ikk mer fps av å skifte det der nei,

problemet med agp er at om et år så blir det for dårlig, og derfor trenger man bare kjøpe pci-e hvis man først skal oppgradere.

det å skifte fra agp x800xt til pci-e x800xt er bare tull hvis man ikke kjøper det på grunn av noe annet enn agp og pci-e

Lenke til kommentar
du får ikk mer fps av å skifte det der nei,

problemet med agp er at om et år så blir det for dårlig, og derfor trenger man bare kjøpe pci-e hvis man først skal oppgradere.

det å skifte fra agp x800xt til pci-e x800xt er bare tull hvis man ikke kjøper det på grunn av noe annet enn agp og pci-e

Akkurat :yes:

Lenke til kommentar

Ingen merkbare forskjeller: Kanskje 1 FPS mer i enkelte tilfeller, så det er bare å kaste mye penger ut vinduet å oppgradere noe sånt.

Siden X800XT PE yter knallbra og X850XT PE bare er en liten smule raskere så er det heller ikke særlig vits i å oppgradere skjermkort.

Be han sette pengene på konto eller kjøpe seg noe helt annet for det er rett og slett like nyttig som å skylle pengene ned i do å oppgradere grafikkløsningen han har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...