Gå til innhold

Planekiller's homepage ferdigstilt!

Anbefalte innlegg

Grunnen til at den var videre lite utdypet er fordi det er så og si meningsløst å skrive en godt utfyllt post med kritikk til en person som tydeligvis ikke hører noe særlig på dem andre, men bare forsvarer seg mot det negative.

Uansett så var det jeg skrev det generelle inntrykket jeg fikk av siden din. De fleste grafiske bilder ser ut som om de er ferdiglaget i namo5 (og nei, det er ikke en god ting). Røde teksten var vanskelig å lese. Stor animasjon du ikke bryr deg om at ingen liker som jeg heller ikke liker.Teksten i header ødela header, mao. malplassert. Det eneste som jeg syns var litt bra var footeren hvor det står at det er du som har laget siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Tready!

Ja det har jeg faktisk. Nå har jeg gått bort ifra den "italic" skrift fonten. Lagt menyen i "lister" slik som "loomy" har sagt. Det var genialt, skjemmes over at jeg ikke har gjort det først. Var ikke i mine tanker. I tillegg har jeg lagt til årstall nederst på footeren. Må innrømme at jeg har gjort det samme på pictures siden. Men det ser greit ut i de nettleserne jeg har men i dreamweawer ser det ikke så bra ut. Håper det er en feil i dreamweawer. Vet at programmet har noen bugs...

EDIT: Tror nok jeg må ta på meg skylden for at det så rart ut i dreamweawer. Det er fikset sier ikke mer :D

Mange vil sikkert at det er ikke store forandringene men de hjalp iallefall for meg. Så takk til all kritikk hittil. :D

hilsen:

kimthoma

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...