DesertGlow Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Etter en imponerende mengde modereringer i mobil-delen har Remerser funnet ut at kvinnfolk tar alt for masse tid og trekker seg tilbake som moderatorer. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Trist, men dame er jo ikke dumt det heller. Lykke til videre, Remerser! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Trist, men lykke til videre! Endret 7. mai 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Moderatorer forsvinner i store mengder nå. Kos deg med fruen da Remerser. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja, synd så mange forsvinner. Må få inn litt nytt blod, team HW. *Smiske, smiske* Og ja, kos deg med dama , måtte dere leve lykkelig . GL, HF! Mvh. -Lilleslem Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Tusen hjerteligMå takke for all den hjelpen jeg har fått og håper at jeg også har gjort meg litt nyttig under min fartstid... Endret 6. oktober 2013 av Remerser Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Alltid kjipt når noen forlater oss. Uansett, lykke til videre! Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Yes, da blir det mer til meg! Neida. Lykke til med kjærligheten. Håper alt går fint. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Synd at du ikke er moderator mer, Remerser. Du gjorde god jobb. Lykke til videre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lykke til med kvinnfolket, de er noen vesner som trenger oppmerksomhet og da blir det prioriteringer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Leit å miste en av de beste moderatorene vi har. Jaja, lykke til med kvinnfolket! Endret 15. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Remerser MÅ ha vært en av de dyktigste Moderatorene vi har hatt her på forum gjennom den tiden jeg har vært her inne, Leit og miste slik en god MOD, men som B|real sier at damer tar maswse tid og man må ta prioriteringer. Remerser Lykke til med Kjærligheten, men håper du ikke blir borte for evig, slik en god bruker som deg vil altid ønskes velkommen tilbake fra min og forhåpentligvis resten av Forum brukerene også. Da når vi har mistet en slik fin moderator, håper jeg at vi får en oppfølger? Omy. Endret 8. mai 2005 av Omy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 blir vanskelig å få en etterfølger.. er liksom arehei og remerser som kunne mest om slikt, kanskje molna men han har sin egen side som han jobber med. mobilguiden666 kanskje men syns han er litt for pro motorola Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Takk for god innsats som moderator! Lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå