Admin'c Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Japp de siste dagene har det gått som sirup her, er det en mulighet for å få rettet opp dette? Er litt lei av å måtte gjøre noe annet mens jeg venter på å komme inn på poster etc. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Helt sykt treigt i det siste ja. Er det linja eller hele serveren som er crap? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det er nok bedre å ta ned forumet en stund og satse på å fikse problemet enn å la det stå slik det er. Det tok meg 2-3 minutter å i det hele tatt komme inn på forumet. Men som alltid regner jeg med at gutta er på saken Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) i kveld har forumet gått utroleg treigt, men eg rekner med at det er folk som jobber med å forbetre dette. edit: no virker det som at ting begynner å gå raskare her. Endret 7. mai 2005 av ttt Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skulle akkurat til å lage en tråd om det samme. Jeg brukte faktisk over et minutt på å komme innpå denne tråden. Hva er det som er galt? Det går ulidelig sent... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) <--------------- Et bilde teller mer enn tusen ord.... Endret 8. mai 2005 av jarmo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 vært syykt treigt i det siste ja.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Syns det har variert ganske mye. I det ene øyeblikket går det fort/som vanlig, mens plutselig går det sakte, veldig sakte. Etter en stund går det fort igjen. Sånn fram og tilbake, spesielt i dag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Forumet har noen dager hvor det går ekstremt tregt... Regner med at tech feilsøker. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 syns det har vært utroli mye tull med forumet en stund nå ja.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 En disk på database-serveren døde i forrige uke, vi jobber enda med å finne ut hva slags kontroller-system vi skal sette opp som en erstatning, og så fort vi har ordnet det vil vi få oppgradert boksen litt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 og fortsatt er forumet sørpe tregt til tider.. er det ikke strengt tatt på tide å få skikk på problemene? Syns det har vært opp og ned det siste året med treghet her på forumet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 syns det har vært kjemperaskt i det siste jeg.. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er noen ganger at forumet er nesten for tregt , men nå er det fint, siden kommer opp på et blunk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 veel.. flere ganger i dag det har vært sirup.. men de fleste gangene er det helt ok. savner litt stabilitet på forumet, spesielt med tanke på hastighet Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Weak linere! Med meg går det helt fint. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er enig, forumet er ustabilt til tusen enkelte ganger. Hva er problemet? Blir dere DDoS angrepet annenhver dag, eller er det bare maskinvare/linje som ikke takler brukermassen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Er ikke bare forumet, en del andre nettsider sliter også... Eller Telenor ? Endret 18. mai 2005 av jarmo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er vel statisikk-serveren fra gallup som dreper forumet tror jeg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 samma hva det er.. det er treeeegt.. noe som etter min mening ødelegger den kvaliteten forumet en gang hadde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg