Rofle01 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Noen som vetom et BRA "anti"Spyware prog. som er gratis? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Det finnes mange. Selv foretrekker jeg "Lavasoft adaware SE", og "Spybot search and destroy" Dessuten har jeg hørt mye bra om M$ anti spyware. (Et av de få gratis M$ programmene som finnes) Edit: Bruk gjerne to programmer om hverandre. De er gjerne gode på litt forskjellige områder. Endret 7. mai 2005 av mr_trout Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har brukt Ad-Aware og Spybot i lang tid og de er bra men etter jeg fant Giant Antispyware fant jeg ut at det var bedre. Giant er veldi underrata siden de fleste bruker Ad-Aware og Spybot når du isteden kan bruke bare giant alene og det er bedre. Det finner absolutt alt, anbefaler det på det sterkeste Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Flyttes til sikkerhets-kategorien som er rett plass for slike spørsmål. Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har brukt Ad-Aware og Spybot i lang tid og de er bra men etter jeg fantGiant Antispyware fant jeg ut at det var bedre. Giant er veldi underrata siden de fleste bruker Ad-Aware og Spybot når du isteden kan bruke bare giant alene og det er bedre. Det finner absolutt alt, anbefaler det på det sterkeste Last heller ned Microsoft AntiSpyware. Microsoft har kjøpt opp Giant, så det er egentlig Giant bare med et annet navn og at det nå er gratis. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 For å hindre spyware i å installere seg på datamaskinen: SpywareBlaster For å fjerne spyware fra datamaskinen: Ad-Aware SE Personal For mer informasjon, se denne tråden. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Prøvd AVG ? Har de begynt å lage antispyware også? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Les Anitkapitalist sin guide. Spybot S&D er også et godt anti-spywareprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå