Gå til innhold

Får ikke installert bluetooth dongle

Anbefalte innlegg

Som topic tilsier, så får jeg ikke installert bluetooth på pc-en. Har brukt den mange ganger før, men pleier å disable alt bluetooth-relatert til vanlig da jeg ikke bruker den så mye. Plugget inn donglen i dag, og da fikk jeg en feilmelding fra windows som lyder slik: "Finner ikke den forespurte delen i INF-filen." Har prøvd å avinstallere alt, har til og med brukt regedit for å fjerne alle spor av bluetooth på pc-en.

Noen som vet hva som kan være galt?

edit: Bluetooth-donglen er av merke "Widcomm", og for dere som ikke vet hva en dongle er, så er det en liten usb-enhet på størrelse med en veldig liten mp3-spiller.

Endret av V36a
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Istedet for å opprette en ny tråd bumper jeg denne, da jeg fortsatt har samme problemet. Kan noen være så snill å hjelpe hvis de kan?

Surt å punge ut 500 spenn for ingenting.

Edit: Og dette er etter en formatering, så nå begynner jeg å fortvile mildt sagt. Har gjort det jeg kan og mere til for å prøve å få det til.

*Bump*

Endret av V36a
Lenke til kommentar

har hatt noe lignende problem med min belkin bluetooth adapter sammen med XP ServicePack2, jeg måtte fjerne de driverne windows fant som var signerte og bruke de driverene som ikke var signerte av microsoft. I tillegg måtte jeg fjerne Microsoft emulator adapter eller noe sånt.

Lenke til kommentar
har hatt noe lignende problem med min belkin bluetooth adapter sammen med XP ServicePack2, jeg måtte fjerne de driverne windows fant som var signerte og bruke de driverene som ikke var signerte av microsoft. I tillegg måtte jeg fjerne Microsoft emulator adapter eller noe sånt.
Både D-link og Belkin har hatt problemer med SP2.

Har du tatt en titt på hjemmesiden til produsenter for å få tips ?

Jeg har ikke service pack 2, kun sp1. Jeg har vært gjennom hele websiden til produsenten, der var det ingenting å hente. Heller ingenting i hjelp-funksjonen til Windows. Og ang

så står det der at man må ha windowsdrivere installert. Det har jeg tydeligvis ikke.. Men skal prøve å se om jeg får tak i dem.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...