padda Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Leste for en god stund siden noen guider om å modde shuttle-kabinett, (bl.a. husker jeg at de viste åssen man kan "gjemme" cd-rom'en ved å legge original-delen utenpå, og gjøre den touch-sensitive) men jeg finner ikke denne guiden igjen noen steder. Noen som vet om noen sider hvor det står om Shuttle-modding? Noen som har gjort noe sånnt? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Feilposta, og har du prøvd google? Uansett følger jeg med på denne, vil jo se nye mod`s, og se hva som er mulig med min Shuttle Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 http://www.pc-max.de/forum/portal.php?web=...ategory=CaseMod Her er det endel Shuttle casemods Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg har akkurat stealthet min egen dvd-brenner jeg, ganske fornøyd med resultatet. Dårlige bilder, webcamet er ikke akkurat top-of-the-line Brukte dobbeltsidig teip for å feste den, først tok jeg av den "braketten" som hang på, kuttet ned skruene og limte alt sammen. Endret 8. mai 2005 av aspyr Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ser bra ut det aspyr, men det hadde kanskje vert litt stiligt å sette viftestyringen inn på samme måten? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er det som er planen, skal fikse en softwarestyrt en, så dekslet kommer på over der og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå