Gå til innhold

BLIR GAL!

normal

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en kanonbra 19" skjerm, er villig til å bruke en del penger.

men...

sitter her og leser tester, ALLE skjermer får jo både skryt og kritikk ett sted, INGEN er enige og ALT er bare forvirrende helvete for meg som skal finne ut av dette.

blir helt tullete av dette her jeg. vet **** ikke hva jeg skal velge

BER OM HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ViewSonic (Professional Series) P95f er kjempebra!

Sylskarpt bilete, heilt flat, 1600*1200@92Hz..

Pris: 4382,- hos http://www.databutikken.com/no (foreksempel)

Ellers er det _masse_ bra skjermar, du kan mesten ikkje gjera eit dårleg kjøp (dvs. om du undersøker litt på spec. først)

Men du skriv at du er villeg til å bruka ein del penger.. kva er ein del penger? 2000,- eller 20 000,- ?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-12 02:56, El_PoLLa skrev:

skjerm er veldig viktig, jeg ville kuttet ned på skjermkort og slikt og kjøpt en bedre skjerm. det er stor forskjell på klarhet, skarphet og slikt i bildet ifra en billig skjerm og en dyr.

Er du helt sikker paa dette?

Jeg mener, hvordan kom du frem til denne konklusjonen?

Du kan ikke bare komme og hevde slike ting uten videre, legg frem argumenter for paastandene dine er du grei.

F.eks. hva har en "bedre" skjerm aa si for dine |334 skillz i CS?

Lenke til kommentar

leet skrives 1337

det sier det seg sjøl at dette øker skillen din fordi det blir lettere, mer behagelig å skille forskjeller (targets) fra omgivelsene (teksturene om du vil være avansert) samt lettere å aime presist.

jaja var et forsøk på å forklare det men det sier vel seg sjøl at komfort øker prestasjonsevne og?

det sier seg egentlig sjøl

Lenke til kommentar

Ellers vil er det bare 1 ting å si om Eizo skjermene. Ingen skjermer whatsover er så overlegne sammen med spilling og video. Har testet flere 10talls skjermer av utallige merker, og det er bare 1 skerm som fortjener 1.plassen, nettop Eizo.

Enkelt valg av skjerm!¨

Heller kvalitet fremfor kvantitet. En veldig god eizo skjerm varierer fra 4500-16000kr. MEN DA ER DET KVALITET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Quote:

thunderheart skrev (2002-07-12 18:06):

Ellers vil er det bare 1 ting å si om Eizo skjermene. Ingen skjermer whatsover er så overlegne sammen med spilling og video. Har testet flere 10talls skjermer av utallige merker, og det er bare 1 skerm som fortjener 1.plassen, nettop Eizo.

Enkelt valg av skjerm!¨

Heller kvalitet fremfor kvantitet. En veldig god eizo skjerm varierer fra 4500-16000kr. MEN DA ER DET KVALITET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eizo er kvalitet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...