[TA]Gunners Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei, for en stund tilbake oppdaget jeg at Norton hadde stengt all bruk av MSN. Eneste mulighet var å disable Norton's internett security. Den sperrer også mitt yndlingsspill Battle for Middle Earth når jeg skal spille online (hele tiden). Jeg har i hvertfall fått enorme mengder med spyware og annet crap. Jeg har hørt at det finnes en manuell måte å fjerne f.eks. MSN ifra Nortons sikkerhetsregister. Noen som vet hvordan? Hilsen en nokså fortvilet Gunners Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 bruk en annen brannmur. nis blokkerer det meste Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Altså ingen som har noen råd? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det går ikke kjenner jeg Norton rett Lenke til kommentar
Konsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 - Høyreklikk Norton Internet Security - Trykk på Personal firewall og deretter Configure (nederst til høyre) - "gå til mappen Programmer" og bla deg ned til MSN. - I klonnen Internet access tillater du MSN å komme ut på nettet. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 - Høyreklikk Norton Internet Security- Trykk på Personal firewall og deretter Configure (nederst til høyre) - "gå til mappen Programmer" og bla deg ned til MSN. - I klonnen Internet access tillater du MSN å komme ut på nettet. Tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå