wewwen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hver gang jeg spiller cs, pleier maskinen og bli helt svart..(!) av og till kan jeg trykke Crtl-alt-del. så kommer jeg til desktop, ellers reastarter den seg! og den klager altid på VPU, har ikke anelse hva det er, eller hvorfor dette kommer! håper dere kan hjelpe meg, takker på forhånd! Lenke til kommentar
JimE Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har hatt lignende problemer selv. I mitt tilfelle hjalp det en del å sette ned til AGP 4x. Ytelsen er omtrent akkurat det samme. Det som skjer her er at kortet blir for varmt. Du kan evt prøve å kjenne på kortet (rett over/under kjernen) om den er veldig varm. Hvis det er tilfellet vil en ny kjøler eller sette ned ytelsen hjelpe (klokke ned/agp 4x ol.). Håper dette hjelper deg da (her blir det nytt kort neste uke ) fantaCx Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) takk, det hjalp litt.. men er du sikker på at det er skjermkortet? finner sikkert ut det når du skifter uansett Edit:jeg kjøper ikke en ny kjøler til ett sånt dritt kort bare så det er sagt Endret 8. mai 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå