jflusund Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 CASH PAYMENT SYSTEM/VISA/WEBSHOP/... Jeg skal lage en bitte liten enklest mulig nett butikk, skal bare selge ett produkt, så jeg behøver bare lage en kjøp knapp, med alternativer for å betale med visa eller post oppkrav. Jeg har forsket litt på dette med å betale med kreditt kort på internett, hvilke regler/sikkerhet en bør forholde seg til, men er litt i tvil... Er det noen som har erfaring med dette, som har noen tips? Jeg lurer på å bruke paypal, evt. ett gratis crm system...men vil helst ha mest mulig kontroll på designen. Er glad for alle tips... Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 vil tro det ikke finnes noen gratis leverandører som tilbyr visa.. da dette er teknologi som koster en del penger... paypal er da greit? OScommerce eller.no er et system for nettbutikker Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Gratis CRM kan du nok finne, men hvis du skal tilby betaling med VISA o.l. må du nok ut med noen kroner. Blant annet Nordea og EuroConex tilbyr e-handelsløsninger for VISA, mastercard, osv. Lenke til kommentar
jflusund Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Paypal hadde en ok kjøp nå knapp, det er alt jeg trenger, men vil også lage en cms slik at en kan endre pris på produktet, i en logg inn side... Og jeg kan ikke se at paypal har betalings sider på norsk, eller NOK valuta? Finnes det ikke en type cash payment system som er tilpasset norske sider? Eller må jeg da bruke t.d nordea's e-handel løsning? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 jeg vurderte også å bruke PayPal, men såvidt jeg husker skal de ha cirka halvparten av hva du får inn gjennom denne løsningen.... så det vil jo gå med endel penger der også... Lenke til kommentar
sneilerts Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Netterminal er tingen; http://www.bbs.no/bbs/produkter/handelogva...netterminal.cfm -- sneilerts Lenke til kommentar
jflusund Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Noen som har erfaring med paynova? Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 kan anbefalle http://www.2checkout.com/ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Cardia.no og Payex.no er to forslag til betalingsleverandører som kan utføre kort-transaksjoner. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Cardia.no og Payex.no er to forslag til betalingsleverandører som kan utføre kort-transaksjoner. payex.no er veldig bra. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Cardia.no og Payex.no er to forslag til betalingsleverandører som kan utføre kort-transaksjoner. payex.no er veldig bra. Fordi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå