CampingVogn Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Skal bygge PC til dataspill. Blir vel nForce4 SLI chipset eller noe. Tips ? Trenger ny skjerm, tastatur, mus... uhm, plasma skjerm ? Endret 7. mai 2005 av CampingVogn Lenke til kommentar
fudun Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Først kjøper du deg en fin bruktbil, river ut innmaten og putter inn det råeste du finner av pc-utstyr for spillbruk. Da burde du nærme deg. Eller du kan gi pengene til meg, så kan du få min gamle. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hm - hardware har jo en til 50,000 eller noe? - se på den? Gameren eller Millionæren.. men 77.000.. why? Millis -Jar Endret 7. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Spille-PC ja. Tror du kan klare deg ganske bra med en til 20 000. 77 000 for en PC er vel egentlig bortkastet. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kjøp deg en PC til ca. 20 000,-. 40 000,- på et godt PC-bord og en bra kontorstol. Resten av pengene bruker du på jenter og øl. Det ville i allefall jeg gjort. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dyreste jeg klarte å sette sammen i farten. Legg til en plasma skjerm og litt annet snax så nærmer du deg kanskje den syke prisen! Gi pengene til veldedighet istedet? Noen har bare alt for mye penger.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror rett og slett det er umulig å lage en spillepc til 77000. Det finnes rett og slett ikke dyre nok deler. Like it or not. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Flere CPU'er? Overkill RAM. Overkill av alt? Da burde det vel gå. -Jar "SUPER-PC" som en eg kjenner kalte den - kom på rundt 104 000,- Endret 7. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dere skjønner tydeligvis ikke at hele posten bare en flaming av den forige til 25.000 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Flere CPU'er?Overkill RAM. Overkill av alt? Da burde det vel gå. -Jar hehe, ja.. Syke mennesker Lenke til kommentar
radiated Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Bruk så mye du orker på en bra spesifisert PC, det burde uansett ikke gå over 20000. Så bruker du resten på skjerm og stereoanlegg, som også er en vesentlig del av spillopplevelsen. Sistnevnte har også litt lengre levetid enn en PC, du bør beregne å bytte ut eller opgradere selve PCen ca. hvert 3. år, kanskje oftere hvis du er kresen. Når det er sagt er det mye annet gøy man kan få for 77000. PS. Husk kjøp et fett lydkort, man setter ikke inn Audigy 2 i et såpass dyrt anlegg. Lynx L22 er det råeste stereokortet du får til ca 7000kr, mens flere kanaler koster litt mer. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal bli morro når de som virkelig hater slike poster kommer å bæljer men seriøst 77kpå pc? da er det 2 qalternativer 1. ikke helt vel bevart 2. ræva full av penger Siden det ikke står noe om 1 eller 2 så setter jeg opp et lite oppsett Se på denne handlevognen!. nett liten gamer pc til deg dette, sleng på en 42" plasma så har du det på G og kanskje klarer du å nå 77k Gleder meg allerede til å hør hva som blir kjøpt av denne brukeren, noen alder på brukeren? 10-13? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 neida, folk gløymer noko av det viktigaste når det gjeld gaming kjøp eit skikkeleg surround anlegg og sxga prosjektor då blir kanskje 77000 kr for lite Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Og folk biter på gang etter gang. Hvor ofte kommer det ikke poster der den som spør er ute etter PCer til hauger av penger, og kun har lagt inn noen ekstremt få poster. Som vanlig er dette en tullepost bare for å se hva dere sier. Og de vanlige svarene dukker opp, noen prøver å sette opp PCen, andre klager og sier det er mye bedre å gi meste parten til sultene barn i afrika. Blir vel stengt kjapt tenker jeg. Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Dette var det sykeste jeg kom frem til https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=15387 regner også med at dette er en køddepost men er fett uansett EDIT: ville også evt. satt sammen vannkjøling også for å få bedre kjøling, men det er unødvendig, kan også kjøpe vapochill (fasekjøler) til prosessoren kunne også kjøpt prosjektor og lerret og surround Endret 7. mai 2005 av MAndreas Lenke til kommentar
sssh Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jepp, enig i det der, Anders.. Men jeg må hive meg på de som ikke liker dette, og si jeg har fått nok av useriøse fjortis-innlegg á la dette her. Herregud.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg er enig med AndersT2 her. Dette er bare en som vil tulle med oss og har på ingen måte tenkt å bruke så mye på en spillePC. Tråden stenges så trådstarter kan få tenkte seg om en gang til før han starter tulletråder. Blir det mer fantasipriser og tullePC'er så blir det advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg