Gå til innhold

Spille-PC til 77.000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk så mye du orker på en bra spesifisert PC, det burde uansett ikke gå over 20000. Så bruker du resten på skjerm og stereoanlegg, som også er en vesentlig del av spillopplevelsen. Sistnevnte har også litt lengre levetid enn en PC, du bør beregne å bytte ut eller opgradere selve PCen ca. hvert 3. år, kanskje oftere hvis du er kresen.

Når det er sagt er det mye annet gøy man kan få for 77000.

PS. Husk kjøp et fett lydkort, man setter ikke inn Audigy 2 i et såpass dyrt anlegg. Lynx L22 er det råeste stereokortet du får til ca 7000kr, mens flere kanaler koster litt mer.

Lenke til kommentar

Skal bli morro når de som virkelig hater slike poster kommer å bæljer :) men seriøst 77kpå pc? da er det 2 qalternativer

1. ikke helt vel bevart

2. ræva full av penger

Siden det ikke står noe om 1 eller 2 så setter jeg opp et lite oppsett :)

Se på denne handlevognen!. nett liten gamer pc til deg dette, sleng på en 42" plasma så har du det på G og kanskje klarer du å nå 77k :)

Gleder meg allerede til å hør hva som blir kjøpt av denne brukeren, noen alder på brukeren? 10-13?

Lenke til kommentar

Og folk biter på gang etter gang.

Hvor ofte kommer det ikke poster der den som spør er ute etter PCer til hauger av penger, og kun har lagt inn noen ekstremt få poster.

Som vanlig er dette en tullepost bare for å se hva dere sier. Og de vanlige svarene dukker opp, noen prøver å sette opp PCen, andre klager og sier det er mye bedre å gi meste parten til sultene barn i afrika.

Blir vel stengt kjapt tenker jeg.

Lenke til kommentar

Dette var det sykeste jeg kom frem til

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=15387

regner også med at dette er en køddepost men er fett uansett

EDIT:

ville også evt. satt sammen vannkjøling også for å få bedre kjøling, men det er unødvendig, kan også kjøpe vapochill (fasekjøler) til prosessoren

kunne også kjøpt prosjektor og lerret og surround

Endret av MAndreas
Lenke til kommentar

Jeg er enig med AndersT2 her. Dette er bare en som vil tulle med oss og har på ingen måte tenkt å bruke så mye på en spillePC.

Tråden stenges så trådstarter kan få tenkte seg om en gang til før han starter tulletråder. Blir det mer fantasipriser og tullePC'er så blir det advarsel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...