Solid Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Et eller annet om en paprika og en psychotisk homofil pingvin. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 I natt drømte jeg at jeg røyka hasj. Lurer på hva det kommer av. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg drømte at jeg migrerte til USA uten å fortelle familien min og så hadde jeg ikke noe sted å bo i USA. Da jeg kom til USA var det litt som Torgalmenningen i Bergen, bare at det var sånn så langt øyet kunne se. På sidene var det smug og sånn da, og der bodde visst folk i rekkehus av tre. På broen der jeg entret USA (sånn massiv bro alle Sotra/Askøy/osterøy broene) så var det masse fotballbaner (europeisk fotball) der jeg møtte et par fotballinteresserte tjommier. Når natten kom og jeg ikke hadde noe sted å bo så tenkte jeg at jeg måtte kanskje ringe hjem men så kom jeg på at telefonen min ikke virket (det gjorde den ikke helt til nå nettopp irl :O) så jeg kunne ikke fortelle foreldrene mine om migreringen. Det skjedde noen andre ting også men det var så absurd at jeg ikke får forklart det skikkelig. Lenke til kommentar
nosferatus Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 It had to come: Mora di! xD Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Andre natten på rad jeg drømmer at verden går under. Vi er egentlig ganske sjanseløse hvis det skulle skje noe. Løp fra aliens hele natta, det var gøy. Men ble fanget og torturert. Det var ikke så gøy Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Må begynne å skrive det ned, etter at jeg flytta hjemmenifra har jeg begynt å drømme veldig klart. Glemmer det etter ett kvarter da. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Om rymndvarelser som fann mig i skogen därelst jag gingo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå