Anders Voldsund Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Huskar ikkje,er ikkje so ofte eg huska drømmane mine men eg huska dei av og til. Noken drømmar kan du huske lenge etterpå. Rart med det der Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Siste drømmen jeg husker var at norsklæreren min fikk Doom 3 til bursdagen sin. Det var litt...rart. :Erm: Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 for ca et år siden drømte jeg at jeg løp rundt på en søppeldynge å prøvde å løpe fra en dinosaur så hadde jeg masse våpen som jeg prøvde å bli kvitt dinosauren med var noe ca slikt iallefall... er en stund siden jeg drømte det, men det rare med drømmen var at hele stemningen i drømmen var liksom en blanding av max paine og GTA vicecity og manhunt..... seff hadde jeg spilt alle de 3 spillene dagen før Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 tja, vetta faen. de to siste nettene har jeg drømt at jeg var en genetisk framdyrket soldatjente (les Dark Angel) som var i kamp og fikk noe stort opp i rassen, og at Angelia Jolie satt i stua mi og forklarte meg hvorfor det var viktig å være aktiv i FN sin politkk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ingenting! Men våknet veldig fort, og da var det morgen....... Kanskje det er sant at tiden går fort om natten Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 kom på rn annen drømm: drømte at jeg spilte CS:S og var i duell med en fyr som brukte AWP, jeg hadde bare en pistol, men vant. hadde seff spilt CS:S hele dagen før Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg drømte at jeg var i Brasil eller no sånt... Der møtte jeg noen driit fine damer med giGA pupper! De viste meg til et gammelt hus der jeg fant et hemmelig skrin inni en vegg... Der lå det et kart over New York..wtf tenker jeg da... Så tar jeg da flyet til New York. Vel fremme må jeg finne stedet . Etter mye leting finner jeg det under bakken. I et stort rom står det en ting mitt på gulvet! WTF!!! Det er pc'en min... Litt absurd drømm, men sånn var den.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Dagene før TG drømte jeg at jeg glemte billettene/penger/skjermen osv, og jeg var nervøs hele turen. I natt drømte jeg om den samme jenta jeg har drømt om i en måned. Farlig. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lenge siden jeg har husket drømmer to dager på rad. I natt drømte jeg at jeg var i et slags Colluseum. Her skulle jeg, samt et par kamerater av meg, komme gjennom en slags level. I denne levelen var det masse monstre osv, og vi var utstyrt med klubber, Mp5, og plankebiter Plutselig dukket en av lærerne fra skolen opp, og sa at vi skulle reise hjem!? Men neida, da forsvant plutselig denne læreren, og der satt vi igjen i Colluseums trappene. Her traff jeg igjen flere kamerater fra skolen jeg gikk på ifjord. Alle hadde forandret seg utrolig masse, men så ble de plutselig "back to normal" igjen. Så voknet jeg..... Hvorfor husker jeg bare det jeg drømer i helgene? Kan det ha noe med døgnrytmen å gjøre?? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Snakket i 5 timer med hun jeg liker veldig godt på MSN, så det er muligens grunnen til denne noe absurde drømmen. I natt drømte jeg at jeg hadde en utrolig mislykka date med henne. Først satt vi i en resturant, så gikk jeg på toalettet, og der sto det en kelner som sa "ikke bruk hele dorullen". WTF, tenker jeg, og prøver å gå tilbake til resturanten, men nå er jeg plutselig på et hotellrom der direktøren klager på at det er fettsprut på ovnen. Slik lå jeg og vekslet mellom date-drømmen og hotellromdrømmen to ganger tror jeg, så våkna jeg nå. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) "ikke bruk hele dorullen". Hahaha :!: Det minner meg om de utallige toalett-drømmene mine. Den siste drømte jeg for et par dager siden, og der var det noe med at jeg satt på ei koselig hytte, og måtte på do. Derfor gikk jeg å satt meg på et do, men oppdaga heldigvis at det var et falskt dass. De andre toalett-drømmene mine har handla om et fælt hvitt og gult dass, i forskjellige former. Likhetstrekkene i drømmene er at dasset er stappa med drit og det som værre er Jeg drømmer også mye om WoW, og drømte masse om CS før i tiden (har noen artige drømmer fra den tiden ja ) Endret 8. mai 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Drømte at jeg pluttselig var blitt en somalier som løp barbeint. Tror jeg så den Nike reklamen rett før jeg la meg. Må ha vært det. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 husker ikke forrige nattens drømmer. men jeg husker en kul en jeg hadde for en stund siden. jeg var en av spillerne i en Tribes 2 CTF match. vi var i en arena utendørs, uten noen installasjoner å se. bare masse gress, noen små bakker her og der, og høye gressdekka fjell rundt hele arenaen. omtrent samme form som en fotballbane, men minst fire ganger så stort. fienden hadde flagget, og jeg var blant de 5-10 som jakta på fyren. plaffa løs med spinfusoren(hva ellers?), og bomma et par ganger. var i luften da, så det var ikke bare bare å treffe fyren. av en eller annen grunn havna han i et hjørne, og jeg satt et perfekt skudd på han, hvorpå han mast flagget, og tok noen par saltoer pga eksplosjonen. jeg svippet ned, traff flagget, og da var det på plass. så var det opp igjen, og prelle løs mot noen flere. så våkna jeg. gleder meg til neste Tribes 2 drøm... *går og spiller T2 til besvimelse* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 drømte at jeg fikk en stor grønn konvolutt fra kommunen her, i brevet stod det at nå måtte jeg dempe musikken ellers kom de til å beslaglegge anlegget mitt! jeg drømmer jo om et bra anlegg!ingen som vil beslaglegge det fisegreiene jeg har vettu... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Drømte at jeg pluttselig var blitt en somalier som løp barbeint. Tror jeg så den Nike reklamen rett før jeg la meg. Må ha vært det. hahaha, sånne drømmer er så morsom! :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 haha. kjæresten min våkna inatt at jeg lo så høyt. ikke det at jeg fikk med meg det. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg hadde det seriøst skikkelig jævelig i natt, mareritt opplegg, var ikke det at ting var så skummelt, men var mer sånne ekkle ting. Værste av alt var jo at jeg var klar over at jeg drømte i drømmen, og at jeg klarte og våkne flere ganger fordi jeg ikke ville drømme mer... men så var det jo det at jeg var så sinnsykt trøtt! så jeg sovna jo ganske fort igjen... og husker det jeg tenkte like før jeg søvna, og det var at jeg måtte prøve og få til og drømme noe annet, og ikke sjit drømmen jeg hadde hatt hele natten hihi, og det klarte jeg faktisk. Drømte noe skikkelig rart, kom masse sånne romskip, så da gjemte jeg meg i en grøft. Men romvesnene så meg, og kom etter meg. hihi, ble litt overraska at de romvesnene var prikklik Luci lui (sånn det skrives) kom ihvertfall 3 av dem og gav meg en blowjob litt pussig, men det sjedde faktisk Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva drømte jeg om? hehehe, det tror jeg ikke dere har godt av å høre Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Husker en drøm jeg hadde da jeg var seks år gammal. Jeg skulle imponere en kamerat med at jeg kunne bli usynlig, og jeg fikk meg til å våkne på ordentlig, og sovna igjen like etterpå. Da var jeg tilbake i drømmen og hadde vært usynlig i noen sekunder. Det rare er at jeg klarte å hoppe ut og inn av drømmen sikkert fem ganger Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Husker ikke... Men vanligvis drømmer jeg om counter-strike (1.6 med bedre grafikk uten at det er CS: S) på banen De_dust2. EDIT: Jeg vet at jeg har et problem så ikke kommenter det, med mindre noen vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det... Endret 9. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå