Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte at jeg sleva, og når jeg våkna, merket jeg at det var virkelighet. Hva er å sleve? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Drømte garantert noe i natt, problemet er at jeg ikke husker hva det var Faktum er at man drømmer hver eneste natt, men skal du klare å huske den må du våkne opp på visse tidspunkter. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Drømte garantert noe i natt, problemet er at jeg ikke husker hva det var Faktum er at man drømmer hver eneste natt, men skal du klare å huske den må du våkne opp på visse tidspunkter. For å huske drømmen, kan du ligge stille i sengen når du våkner og ikke tenke på noe annet en drømmen. Det funker av og til. Jeg drømte for 2 dager siden at jeg gikk på en uendelig vei. Så kom en taxi og plukket meg opp, som tilfeldigvis var en audi rs6 . Men veien var altså uendelig. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte at jeg sleva, og når jeg våkna, merket jeg at det var virkelighet. ja eg og! so har eg vont i halsen no for eg sleva heile natta Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte at jeg sleva, og når jeg våkna, merket jeg at det var virkelighet. Hva er å sleve? Sikle store doser. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jeg drømte at jeg pissa så mye (på do liksom) at folk begynte å legge merke til det. også pissa jeg sykt lenge, og folk sto nærmest å heia på meg.. fikk en eller annen rekord tror jeg Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dømte at jeg var på besøk hos en kompis, som hadde det grommeste stereoannlegget i verden. Han spilte så høyt at trommehinnene mine sprakk, og når vi målte lydstyrken var den på hele 70 desibel. Samtale med vanlig stemmeleie er på 60 desibel, så da kan dere vel regne ut hvor fælt det var for meg :!: Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Drømte at jeg kødderingte til en i klassen, og han sa i telefonen: "Viss eg finne ut kem so ringe no so slite du so jæævli!" Og han fikk vite det og jeg slet jævli, han og nesten hele klassen var etter meg. Da dei hadde fanget meg så begynte jeg og slåss med en kamerat som var mot meg. Jeg spente han i magen. I den drømmen ønsket jeg at jeg kunne dra til han jeg ringte til. Men så var det slikt at det ikke var jeg så ringte, det var veninna mi. Hun brukte telefonen min, og det var hun som snakket. Han som vi ringte til liker jo vennina mi. Og i den drømmen skulle hun si at det var hun som ringte, men det skjedde aldri. ------ Tenk hvor flau han hadde blitt hvis han fikk vite at det var veninna mi! __________ Dere forstår sikkert ikke mye av det jeg skrev, men det at hun ringte til han fyren var sant, det skjedde igår, og han liker henne+han banna til henne. Som han aldri ville ha gjort. PS: Hun ble ikke sint da han banna, hun fikk latterkrampe. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Var vel noe mareritt av noe slag tror jeg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte om en rosa elefant. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Drømte om at jeg begynte på ny skole. Da jeg kom frem, oppdaget jeg at jeg ikke hadde bukse, eller boxer på, så jeg måtte skynde meg hjem og få på mer klær før noen oppdaget det. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 husker ikke hva jeg drømte i natt, men da jeg var liten drømte jeg flere ganger at skapet mitt spiste meg heldigvis bor jeg ikke på samme sted lenger og her er skapet kjempe snillt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte at jeg var på fest med noen kamerater. Så kom det en kar og dytta til alle. Han tok opp et brannslokkings-apparat og slo til meg hardere enn hardest i hodet. Husker den følelsen enda. I drømmen var jeg for full til å kjenne smerte, men jeg kjente at hele hodet ristet og jeg fikk blackout. Da fikk jeg skikkelig flashback fra sommerferien da jeg ble slått to ganger i hodet med en flaske. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte at jeg hadde sex med alle de fine jentene i klassen. Det var en fin drøm Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Drømte at AMD e møje bedre en P4 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hadde en drøm for noen dager siden som var temmelig syk. Husker ikke alt, men det var ei jente (ca 8 år gammel kanskje) som skrek for full hals til meg, men jeg hørte ikke skriket, jeg hørte en stemme som snakka til meg. Tror det skulle fårestille satan eller noe sånn.. så begynte jeg så skjelve, på en måte jeg aldri har skjelvt før.. også våkna jeg opp og jeg lå å skalv på samme måten i senge.. ganske creepy.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 svært sjelden jeg husker drømmene mine, men for ca 30 dager siden drømte jeg følgende: " Jeg satt ved middagsbordet og spiste, satt på pappa sin plass, og pappa satt vedsiden av meg. jeg hørte en lyd utenfor og reiste meg for og se ut vinduet. da så jeg en elefant som stod og løftet en lyktestolpe utenfor garasjen, (hvor det ikke er en lytestolpe.) så gikk jeg ut for og skremme den vekk. men når jeg kom ut døra var jeg i sentrum, der så jeg den samme elefanten løfte den samme lyktestolpen utenforbi det lokale kjøpesentere (det var et lite krater i asfalten der den hadde løftet den opp.) etter at jeg hadde sprunge nermere den kom det 3 stykker som jeg kjenner, dei jagde elefanten, og var helt zombiaktige, når jeg prøvde og stoppe dem ignorerte dem meg. Jeg skubbet han som sprang fremst (de sprang på rekke,) og da klikket han helt og ropte at alle måtte komme og ta meg. så ble jeg livredd og sprang uti veien, der kom det en mengde folk som var kjempesinte på meg. de begynte og slå meg, men jeg kjente ingenting. jeg prøvde og ringe politiet. men tastlåsen gikk ikke av. eller så trykte jeg feil. etter en stund gidde jeg opp og sprang opp til en venn som bor i nerheten. men ble fort avbrøten av en som kom og skubbde meg. Plutsligt var jeg inne på det sammme kjøpesenteret som jeg nettopp var utenforbi. Der satt jeg og noen venner av meg på en benk inne på Mega, vi satt ved chipshylla som i drømmen var vedsiden av kasse nr.4 ( dagen før snakket vi om at kasse nr.4 aldrigt blei brukt ) Da sa en av venne mine: "har bursdag idag jeg" så spurte en vennine om han ville ha et bursdags-kyss, han sa ja og så tok _han_ et heftigt "katteslikk" fra kinn til kinn og litt inni munnnen på hun. Etterpå skulle vi betale for colaen, jeg ville betale med en 100lapp, men kassedama tok bare 50lapper. Da spurte jeg hvorfor. Tok hun 100lappen min og puttet den i en veldedighetsboks. etterpå gikk alle unntatt jeg og vennen min (som sliket vennina mi,) bort til en bokhandler. mens vi gikk og ledde av sofaer som stod inni butkker =/. så kommer det beste: Vennen min hadde latterkrampe og greier og få frem: "Nå vet jeg hvordan det er og ha slik bakrus som dei nye AMD prossesorane har." Det var omtrent hele drømmen (tror jeg) Ikke klag på leif! må ha et sted og bo han også Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte inatt en skikkelig ekkel drøm: Jeg satt alene i skogen ved et tjern og spiste marshmallows (Det var en skikkelig dyster stemning i skogen) da plutselig Kvarme og Bondevik plutselig sitter ved siden av meg og forsyner seg av posen, jeg reiser meg og ser mot den andre siden av tjernet og ser Hitler som vinker og smiler vennlig til meg. Så våkner jeg Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 At jeg kom til Oslo 14. Mai uten BigBang-billettene mine Mareritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå