x871kx6167ss7 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hva var det du drømte i natt? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte at jeg var på bruktmarked med hele slekta. Skulle absolutt prøve brukte bukser av en eller annen merkelig grunn Fant heldigvis ingen jeg likte, og så våknet jeg. Men natten var ikke over så fort må du tro Deretter sovnet jeg og drømte at jeg var alene hjemme. Og som man gjør når man er alene hjemme, man slapper av og spiser drittmat. Vel, måtte jo gå å handle, men supermarkedet var så stort at jeg aldri fant fram til fryseboksen med Grandis Det eneste var at jeg traff mange kjente der, hele tiden. Ble ikke noe mat på meg den dagen nei. Så våknet jeg igjen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hehe, morsom tråd.. Drømte faktisk at jeg møtte dama på 17. mai også skejdde det masse snåle ting.. Husker ikke helt egentlig! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Husker ikke En av mine store problemer også Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Husker ikke En av mine store problemer også Er faktisk ganske sjelden jeg husker hva jeg drømmer. Skulle hatt "petter smarts drømmecatcher" Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Husker ikke En av mine store problemer også me to Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ingenting som jeg husker hvertfall. Pleier å huske alle drømmene, og de er ofte deilige Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har nesten ikke sovet(battlefield 1942 online ), men jeg husker noe om en dongeribukse og melk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hehe, spesiell kombinasjon! Dongeribukse og melk liksom.. 1 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 At eg var ute og kjørte bil og blei påkjørt at den bilen eg kjørte. Altså, eg kjørte bil, men blei påkjørt av bilen samtidig som eg kjørte, men egentelig ikkje var i bilen likevel. Øh.. Ja. Den traff meg i ryggen forresten. Ingen andre plasser. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Råbra! Vakke det litt absurd da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Neh. Det skjer meg ganske ofte. =P Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Drømte noe i natt, tror det var noe med snøscooterkjøring. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Husker ikke En av mine store problemer også me to Me three.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Husker ikke, men jeg drømte antagelig en våt en Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Drømte at jeg ga en tidligere kamerat grisejuling for å ha sendt sexmld med samboeren min... (har faktisk skjedd så derfor jeg drømmer om det så ofte tror jeg..) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg husker ikke hva jeg drømte i natt, men jeg husker for et par netter siden, drømte jeg at jeg hadde en diger kvise midt på magen, og når jeg presset på den sprutet det ut dritt That's weird, aint it? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg drømte at jeg sleva, og når jeg våkna, merket jeg at det var virkelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå