El Matador Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hei! har en gammel Compaq psu som jeg skal bruke til å teste med, problemet er at jeg ikke vet hvilke ledninger som skal kortsluttes, Ettersom dette er en gammel psu. det er ikke vanelig kortsluttning, men litt anderledes. Noen som kan hjelpe? Link til stor bilde link til stor bilde Endret 7. mai 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er ikke helt sikker på hvem det er på den typen der, men på min var det disse to: BILDE! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 "Host" Har du lest første post :!: Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hviss den er så gammel så kan du vurdere om du trenger den. Hviss ikke kan du jo bare prøve deg fram og se (med risk for ødelagt PSU) Det er jo for en god sak Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 man kan ikke bare ``prøve seg frem`` på slikt. en feil, og hele PSUen er ødelagt Lenke til kommentar
H80 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Bare en tanke... Det er mulig Compaq har dratt ledningen rett fra PSU til av/på-knappen uten å gå veien om HK. Det går ikke en ledning fra strømforsyningen som du ikke vet hva er til? En annen mulighet er vel at PSU starter av seg selv når du plugger inn 230V/skrur på bryteren bak på PSU. Men dette har du vel prøvd? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 "Host" Har du lest første post :!: hehe! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Hviss den er så gammel så kan du vurdere om du trenger den. Har du lest første post? jeg skriver jo at jeg skal bruke den til å teste med. Da er jo pointet at den ikke skal inni en kasse, men være utenforbi uten å måtte rote inni kassen vær gang jeg skal prøve noe. man kan ikke bare ``prøve seg frem`` på slikt. en feil, og hele PSUen er ødelagt Stemmer. det er den eneste jeg har og den vil jeg ha og. Det er mulig Compaq har dratt ledningen rett fra PSU til av/på-knappen uten å gå veien om HK. Det går ikke en ledning fra strømforsyningen som du ikke vet hva er til? Det har de, men det må stå plugget i hovedkortet vis ikke starter det ikke. Derfor må sikkert noe kortsluttes eller no. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 "Host" Hmm..ante litt frekkhet over den der.. Men det var sånn det var på min GAMLE 240W PSU... Lenke til kommentar
GARDNR Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ser på bildet at den ene av de to pinnene som skal kortsluttes (nr8) er fjernet. Sjekk på http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp under strømforsyning, der er det en grei beskrivelse. Tror det var pin 8 og 10 jeg kortsluttet mot en bryter Husk at PSU'en MÅ ha belastning for å starte. Håper linken er til hjelp den løste mitt problem da jeg trengte PSU til eksternt SATA kabinett Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Sorry, bump i såpass gammel tråd, Men jeg klarer ikke få liv i den. Jeg har kortsluttet ledningene som "sigz" viser til. Noen som vet noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå