rmon Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei, Ja, fruen i huset kan vist ikke ha en "Standard THX Høyttalerkabel" pga fargen, Sitat: "Den er stygg, du ser jo all kobberen" Så da er spørsmålet, går det ann å få tak i en Kvit kabel? Du får jo tak i alle andre mulige farger, "Rosa" for eks. Takk Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har en rund Monster Cable med 4 ledere, som jeg syns er bra... Skal du ha den beste ac de, så tar du den med tynn rød stripe, hvis ikke tar du den med orange stripe (halve prisen) Aner ikke hvem prisklasse du skal ha kabel i, men du får jo mye hvit kabel uansett prisklasse Monster Cable har også noe flat, hvit kabel.. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Supra ply er lyseblå. Ellers så vil jeg anbefale Kimber Kable (som er en flettet kabel) Kimber cable (8TC) Finnes også i sort/hvit og Sort/brun, men da er det brukt annen ledermateriale blåe kabelen er "toppmodellen": Supra PLY (finns også en som ikke er skjermet): Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Tara Labs Omni er helt hvit. Ellers støtter jeg forslaget til fjaeran. Jeg har hatt kabler i prisklassen fra 0 til 10000 Kr. Kimber er den eneste kabelen jeg med hånden på hjerte kan si at jeg faktisk hører forskjell på i forhold til andre. Endret 7. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hmm.. THX høyttalerkabelfaktisk. Hva er så forskjellen på en vanlig kobberkabel og en slik en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå