ccalz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 heisann jeg har satt opp forskjellige brukerkontoer på en pc som famen skal bruke,men når jeg instalerte feks cs på min (administrator) så får man ikke spilt på den på andre kontoer som er limited - hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Høyreklikk .exe filen og velg kjør som. Så taster du inn brukernavn og passord til en admin konto. Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 er det en måte å slippe det der vær gang? tar liksom bort mening med brukerkonto og passord. foresten har du en side der man ser mange ting som kan gjøres ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 nei, vet ikke om noe sånt, nei. hæ?? side der man ser mange ting som kan gjøres? Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 ja som feks at du må kjøre det slik for å spille på en annen en administrator ,guider til forskjellig du kan gjøre i den kategorien Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Høyreklikk på filen, Egenskaper, sikkerhet Resten skjønner du nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå