kristian_hoff Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er det noen stor risiko å kjøpe demovarer på komplett.no? Skal kjøpe skjermkort- demovare, 13 igjen. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du har vel samme garanti som et nytt produkt, regner jeg med Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har bestemt meg hvilket kort jeg skal ha men som sagt, er det noen risiko for demovarene? trenger korte rimeli fort og hvis det ikke funker når jeg får det må jeg vente enda lengre. Det er 22stk igjen av Gainward GeForce 6800LE 128MB til 971,- kr og 8stk igjen av Gainward GeForce 6800LE 128MB til 1013,- kr. Det dyreste har tilbehør som drivere, manual osv. Hvilket bør jeg kjøpe? regner me det dyreste siden det er bare 8stk igjen og har drivere osv. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har selv kjøpt demovarer, bl.a. en Seagate Cheetah 15K.3 SCSI-disk. Det ble noe feil med den, og jeg sendte den inn. Komplett fant feilen, og jeg fikk en helt ubrukt disk av samme type tilbake. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 i det tilfellet, når der er så liten forskjell på pris for samme vare, ville jeg bare kjøpt det dyre... en snau 50 lapp lissom? du får jo e.v.t. kabler (DVI->VGA converter og slikt?) med det dyreste også... Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Demovarene er som regel erstatningsvarer fra produsent uten original innpakning og/eller bundle, som de dermed må selge til redusert pris. Demovarene selges med vanlig garanti, så det er ingen grunn til å nøle med å kjøpe noe du synes er et kupp! Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 i det tilfellet, når der er så liten forskjell på pris for samme vare, ville jeg bare kjøpt det dyre... en snau 50 lapp lissom? du får jo e.v.t. kabler (DVI->VGA converter og slikt?) med det dyreste også... Ja var ikke sånn jeg mente, en 50 lapp ekstra gjør jo ingenting men har hørt at det billigste uten drivere osv er ofte ett nytt kort. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Trudde demovarer var varer du bestiller, men angrer deg og sender tilbake igjen jeg.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Trudde demovarer var varer du bestiller, men angrer deg og sender tilbake igjen jeg.. Det er det bl.a. også. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 kverna: Ja, det også.. Det kan vel være varer noen andre har angret på, som du kan kjøpe til lav pris... Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 det er også varer som er sendt inn på retur ja. kjøp det billigste kortet, du trenger ikke tilbehøret. du laster uansett ned drivere... du skal alltid ha nye drivere til skjermkortet o.l. jeg er faenmeg blitt sjuk! kan noen sende meg litt sympati? musa Lenke til kommentar
smy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 kjøpe gfx på demo jeg virker fint som f fikk alle bund og esken osv Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Trudde demovarer var varer du bestiller, men angrer deg og sender tilbake igjen jeg.. Det er det også...alle varer de ikka kan selge til full pris pga åpnet emballasje, manglende dokumentasjon, kabler, drivere etc...men du har full garanti som på en ny vare. Er som regel ikke noe problem med manglende dill, annet enn I/O skjoldene på hovedkorta... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Vil bare innformere om at hvis du har tenkt til å åpne pipelines så er nok dette bare å se langt etter! Tror det er en grunn til at de har så mange 6800le kort som demovare. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dei har jo brekrefta at dei er erstata av produsent. Så det er vell ein sjangs for å få opne pipelines? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dei har jo brekrefta at dei er erstata av produsent. Så det er vell ein sjangs for å få opne pipelines? Da kan det nok godt hende at det går. Er vel endel som har bestilt, så det er nok bare å følge med på hva slags tilbakemelding de gir ang åpning av pipes. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg vet ikke om dette gjelder alle demokortene men jeg gikk for GT kortet som de også hadde endel av. Det var helt nytt og kom i orginalembalasje med bundle og alt. Følte jeg hadde gjort et kupp Lenke til kommentar
joshgroban Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Carnifex Skrevet 08/05/2005 : 07:51 Jeg vet ikke om dette gjelder alle demokortene men jeg gikk for GT kortet som de også hadde endel av. Det var helt nytt og kom i orginalembalasje med bundle og alt. Følte jeg hadde gjort et kupp Jeg kan bare si grattis:) Du gjorde faktisk et kupp Hadde gjort det selv hadde jeg trengt nytt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå