Gå til innhold

:thumbdown: ikk kjøp Thermaltake Volcano 11

Anbefalte innlegg

:mad::mad::mad: EG opfordrer dere der ute til å ikke kjøpe Thermaltake Volcano 11 for det første så kjøler han ikkje bra nor han e på det lavaste og for det andre nor han er på topp bråker han noko enormt heilt enormt :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown: og eg kjøpte den nett og no ska eg kjøpe ein heilt ny ein Zalman CPU Vifte og eg e ikkje ein overklokker!!!! :mad::no:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første kan du roe deg og smileyene heeeelt ned? For det andre, har hørt om mangen som har hatt denne kjøleren og mente at den var perfekt! Og kan du ikke bare gjør litt ednringer på det innlegget ditt der?

El NetZor

Lenke til kommentar
#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam.

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Overdreven bruk av smilies

Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Men bruk av for mange smilies kan gi en motsatt effekt, spesielt når det står flere av dem etter hverandre i ett og samme innlegg. Overdreven bruk av smilies kan for eksempel føre til at det blir vanskelig å oppfatte hvorvidt du spøker eller er seriøs. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Se også Hva er smilies?

Siden det er første innlegg som er bryter med spam-paragrafen så er det ikke bare å slette innlegget. Så derfor velger jeg å stenge tråden i stedet for.

-Moderator-

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...