elflink Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Vet ikke om denne skal under Linux- eller lyd-kategorien, så den havner begge steder. Kort fortalt: Jeg kjører dual-boot med Red-Hat 7.3 og Windows XP. Audigy-kortet får jeg ikke til å virke i Linux, og jeg finner ikke noen drivere på soundblastersidene heller. Noen som vet om det er mulig å få kortet til å virke i Linux? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg hadde samme problem med Mandrake og SB Live. Prøv å skriv sndconfig i et kommandovindu. Det fungerte hos meg! Lenke til kommentar
Booth Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 alsa stoetter audigy temmelig ok Lenke til kommentar
elflink Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Ok, har prøvd litt av hvert nå. sndconfig virker ikke. Den finner kortet, men sier at det ikke er supported. Har lasta ned alsa nå, men sliter med å få det til å virke. Jeg er skikkelig newbie på Linux, så det hadde vært hyggelig med litt hjelp :smile: Lenke til kommentar
elflink Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Booth Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 RedHat kommer jo med oss, esound og arts, har du testa alle 3? Lenke til kommentar
ehenrik Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Prøv med emu10k1 -Det funker. http://sourceforge.net/projects/emu10k1/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå