ojda Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er det noen som har tips om et godt program som kan måle hvor mannge megabyte jeg laster ned, en slags "trippteller". Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dumeter, men det koster penger. Finnes sikkert andre også. I egenskaper til nettverkstilkoblingen får du opplyst hvor mye du har lastet ned siden den ble aktivert sist. (normalt siste reboot) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 visst du har telenor så er det bare å logge på online.no så kan du se det der på brukerkontoen din... den loggfører bruken din hver måned Lenke til kommentar
ojda Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Dette er en sak jeg kommer til å bruke for å måle mitt forbruk på en nettverkstilkoblet pc. Jeg skal bare bruke den en gang eller tre for og sjekke hvor mye jeg laster når jeg er oppkoblet til et børstraderprogram. Dette fordi jeg vil finne ut om det lønner seg og kjøpe 3G nett med 20mb limit eller fri nedlasting. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei jeg har god erfaring med følgende program : Bandwidth Monitor Pro Sender også med en link : http://www.bandwidthmonitorpro.com/ Håper at det kan avhjelpe Dem ? V_H W_B Lenke til kommentar
ojda Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Hei Wild Berries. Jeg trasket en tur ned linken du sendte meg, det var akkurat noe sånt jeg var ute etter, hvis den virker er jeg i mål Skal se å få lastet den ned med en gang. Takker så mye. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dette fordi jeg vil finne ut om det lønner seg og kjøpe 3G nett med 20mb limit eller fri nedlasting. du mener 20 gb ? eller så ville jeg tatt fri nedlasting x] Lenke til kommentar
ojda Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Nei jeg mener 20mb, dette er bare en forbindelse jeg skal ha med meg ut i den store verden (Oslo) på min berbare. Har selvfølgelig fri brebånd hjemme. Meteret fungerte helt nydelig, burte nesten sent deg en blomst. Lenke til kommentar
ojda Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Å 20mb hadde kansje vart i en dag fant jeg ut, så da sparte jeg den tabben. Det var faktisk alt jeg skulle bruke meteret til, men det var viktig. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det var bra at det løste seg for Dem. Nå burde det ha godt ann å lagt i headingen av Dem ad Dere`s oppgave var løst. Ser det finnes det på andre forum og så er det jo greit for oss med litt kjennskap til datarealitert informasjon å få en tilbakemelding ad ting virker /virket. Vennlig Hilsen Wild Berries Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå