Goscinny Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg skal bytte ut min Nokia 3330 (!!!) med en ny telefon grunnet dårlig batterilevetid. Valget står mellom Siemens M65 og Sony Ericsson K508 (hvis ingen har noen andre forslag innenfor samme prisklasse). Mobilene koster 745 (M65) og 799 (K508). Hvilken av disse bør jeg velge? Har noen noen andre forslag innenfor den samme gruppen av telefoner? Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: nei -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Ja, men ikke de heftigste. Form: -Format: vanlig. -Vekt: Ikke altfor tung. -Antenne: Intergrert. Skjerm: Fargeskjerm -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Vil ha stor og grei skjerm -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg skal ha kontanttelefon til max. 800 kr. Diverse: -Merke: Ikke så viktig. Ikke samsung -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -triband: Ja. -Infrarød port: Ja. -Blåtann: Ikke så viktig -Minne: Minst 7mb -Minnekort: Ikke så viktig -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Ikke så viktig. -UMTS/3G: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Ikke så viktig -Bruksområder: Ringer og sender meldinger. Mye ute i friluft, og det hadde vært greit med en robust telefon. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dette blir egentlig umulig for oss å avgjøre. Trenger du en ordentlig robust telefon kjøper du M65. Er det ikke så viktig kjøper du K508i som er litt mindre og litt bedre på enkelte områder. Altså, det avhenger bare av hvor viktig støtbeskyttelsen er for deg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 -Bruksområder: Ringer og sender meldinger. Mye ute i friluft, og det hadde vært greit med en robust telefon. da vill jeg si at valget er ganske greitt egentlig. Enten vente på M75 som kommer i juni eller kjøpe M65. K508i er vel neppe robust på noen som helst slags måte egentlig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Enten vente på M75 som kommer i juni eller kjøpe M65. M75 blir nok uaktuell, da den vil koste minst 3 ganger mer enn prisene trådstarter skrev for M65 og K508i. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 M75 koster kommer nok til å koste rundt 2500kr. http://www.telebutikken.no/wsp/partnershop...func_id=1001551 men var jeg deg 'webmasteratle' så ville nok jeg ha satset på siemensen! Grunn: 1. bedre skjerm 2. Godt med minne 3. Sprut og støt sikker 4. billigere! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 men var jeg deg 'webmasteratle' så ville nok jeg ha satset på siemensen! Grunn:2. Godt med minne K508i har mer minne, da. Ellers er jeg helt enig med deg. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) men var jeg deg 'webmasteratle' så ville nok jeg ha satset på siemensen! Grunn:2. Godt med minne K508i har mer minne, da. Ellers er jeg helt enig med deg. jeg sa ikke at den hadde mer minne enn K508i, men at den hadde godt med minne! E D I T: Redline_ nå gjorde jeg ikke det heller da, jeg sa at den hadde bra med minne, ikke mer, men at den hadde bra! Endret 9. mai 2005 av CheGuevara Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Vel, da kan du ikke påstå at man burde velge M65 framfor K508i pga minne, men nok om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå