Sheriff_buford Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Eg har et problem med NEW HARDWARE FOUND WIZARD..! kommer opp hver gang eg slår på maskinen..og det er skjermkortet den maser om. Skjermkort driveren min fungerer utmerket og har ingen problem med den. Mulig eg poster dette feil..men eg lurer på om det går and å slå av denne WIZARD på noen måte...? Har prøvd å reinstallere driveren..men stopper fortsatt ikke. Om eg bruker windows sin skjermkort driver stopper Wizard å dukker opp.... Har xp pro Endret 7. mai 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Flyttes til windows-kategorien Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Les reglene: Bumping og spamming er forbudt. Endret 7. mai 2005 av Slettet+432 Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hei. har du prøvd å installere den nyeste ATi driveren da? det du kanskje kan prøve er å slette skjermkortet greiene fra enhetsbehandlingen din, så restarter du maskina di. når Windows da starter opp igjen vil den finne ny maskinvare så klart. da vil den gi beskjed om at den har funnet skjermkortet ditt. der velger du cancel. så starter du istede installasjon av din ATi driver istede. så når den er installert må du vel sikkert restarte maskina di igjen, bruker å gi beskjed om dette. så når du kommer inn i Windows igjen da skal problemet være løst. Lykke til. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Takker! Problemet er borte Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 kjempe fint det er jo det forumet er for. nettopp å hjelpe folk som trenger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå