stamfar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei, noen som vet om det finnes noen notebook med eksterne sata kontakter? Eller ihvertfall et pci-e kort med mulighet for dette? Hvis ikke,så skjønner jeg ikke hvorfor ingen har laget dette enda, kan jo ikke være så vanskelig når de nye lappene kommer med internal sata. tenk dere laptop med bootbare eksterne hotswapable sata kontakter. kan jo bare ghoste systemet sitt og kjøre fra sata når man er hjemme. Da begynner ting å gå fort. og hvis jeg ikke tar feil kan sata gi strøm også, så da får pc også fordelen mac har med eksterne firewire-disker. bare noen tanker og håp for den nære framtid. Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Detskal være mulig å få tak i dette, men jeg kjenner foreløpig bare til en som har det. Acer 8100 seriene har en docking stasjon som er PCI-express kontakt fra maskinen. Dockingstasjonen skal inneholde PCI Expresscard muligheter, men det er ikke kommet slike kort enda, men de skal visst være rett rundt hjørnet nå. Tror derfor at din drøm blir realitet snart. RTP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå