Gå til innhold

FPS dropp med asus geforce 6800GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='07/05/2005 : 13:53'] BTW, hvor ofte får du FPS-drops? Sjekk hvor ofte du har stilt inn Opera til å refreshe cache, for dersom den gjør det hvert 5. min, og du har oppe mange vinduer, genererer det mye trafikk...

ja det var nok det!! takk!

Hilsen GnoM (er hos kuroger) :)

Lenke til kommentar

kuroger/gnom: flott at det ordnet seg :)

 

arokh: Jeg vet da vel at Firefox er en Mozilla-basert browser. Poenget er at mesteparten av Firefox's sine plugins har hentet 'litt' inspirasjon fra Opera sine features. Og uten sine plugins, så er strengt tatt Firefox ikke mye å skryte av... :p (Når det er sagt, før jeg får Firefox-fans på nakken, så må jeg jo tilføye at jeg bruker Firefox på den ene maskinen min og trives med det..)

Lenke til kommentar
' date='07/05/2005 : 18:45'] arokh: Jeg vet da vel at Firefox er en Mozilla-basert browser. Poenget er at mesteparten av Firefox's sine plugins har hentet 'litt' inspirasjon fra Opera sine features. Og uten sine plugins, så er strengt tatt Firefox ikke mye å skryte av... :p (Når det er sagt, før jeg får Firefox-fans på nakken, så må jeg jo tilføye at jeg bruker Firefox på den ene maskinen min og trives med det..)

Hørtes ikke slik ut. Og uansett, Mozilla hadde extensions/plugins før Opera.

Lenke til kommentar

Hadde også samme problemet med dette kortet + generelt dårlig ytelse i spill. Fant heller ingen løsning. Brukte derimot angretten og kjøpte et "ordentlig" 6800 GT med 256 ram. Ingen problem etter det ihvertfall. Litt merkelig at Asus er de eneste med 128 MB GT kort :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...