PatSharpX Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har Asus Gefoce 6800GT 128MB (v9999GT) Link Og når jeg spiller CS 1.6 og har Opera oppe får jeg fps dropp???? Jeg har den nyeste driveren, men skjønner ikke hvorfor det dropper!?! Noen som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
Midran Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 legg ned Opera? slett og bruk Firefox? ... (min vurdering) Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 har du prøvd å spille cs uten å ha opera oppe da ? Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Midran - Firefox er bare en blek kopi av Opera Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 BTW, hvor ofte får du FPS-drops? Sjekk hvor ofte du har stilt inn Opera til å refreshe cache, for dersom den gjør det hvert 5. min, og du har oppe mange vinduer, genererer det mye trafikk... Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ' date='07/05/2005 : 13:53'] BTW, hvor ofte får du FPS-drops? Sjekk hvor ofte du har stilt inn Opera til å refreshe cache, for dersom den gjør det hvert 5. min, og du har oppe mange vinduer, genererer det mye trafikk... ja det var nok det!! takk! Hilsen GnoM (er hos kuroger) Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ' date='07/05/2005 : 13:52'] Midran - Firefox er bare en blek kopi av Opera Øh, Firefox er en strippa Mozilla, best kjent som motoren i Netscape. Med andre ord er Opera en newbie blant browsere sammenligna med Firefox. Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 kuroger/gnom: flott at det ordnet seg arokh: Jeg vet da vel at Firefox er en Mozilla-basert browser. Poenget er at mesteparten av Firefox's sine plugins har hentet 'litt' inspirasjon fra Opera sine features. Og uten sine plugins, så er strengt tatt Firefox ikke mye å skryte av... (Når det er sagt, før jeg får Firefox-fans på nakken, så må jeg jo tilføye at jeg bruker Firefox på den ene maskinen min og trives med det..) Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ' date='07/05/2005 : 18:45'] arokh: Jeg vet da vel at Firefox er en Mozilla-basert browser. Poenget er at mesteparten av Firefox's sine plugins har hentet 'litt' inspirasjon fra Opera sine features. Og uten sine plugins, så er strengt tatt Firefox ikke mye å skryte av... (Når det er sagt, før jeg får Firefox-fans på nakken, så må jeg jo tilføye at jeg bruker Firefox på den ene maskinen min og trives med det..) Hørtes ikke slik ut. Og uansett, Mozilla hadde extensions/plugins før Opera. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) jeje, jeg liker opera jeg as! men det spiser ram da! Endret 8. mai 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ble vist en nettleser tråd dette her hehe Lenke til kommentar
piccard Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hadde også samme problemet med dette kortet + generelt dårlig ytelse i spill. Fant heller ingen løsning. Brukte derimot angretten og kjøpte et "ordentlig" 6800 GT med 256 ram. Ingen problem etter det ihvertfall. Litt merkelig at Asus er de eneste med 128 MB GT kort Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 ja, vet men jeg er ikke stin av gryn! så hadde ikke så mye valg der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå