acon Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei, vurderer å kjøpe meg digitalkamera. Vurderer Sony P100, Sony W1, Canon Ixus 40 og 50, og en billig en med hele 6mpx fra Acer. Hvilket av disse kameraene vil dere anbefale? Kriteriene er: *Pris ca 3000,- *Størrelse (vil ha et lomme kamera) *God optikk *ca 5mpx Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) http://akamera.dk/art.php?artikkelid=14524&side=1 Her finner du en test av Acer kameraet. Det får karakter 4, noe som jeg mener er alt for mye for et relativt elendig kamera. Jeg har et gammelt kamera med 1,3 millioner piksler som tar omentrent like gode bilder. Hvis du vil ha god optikk så se på Nikon Coolpix kameraene. Endret 7. mai 2005 av Kristallo Lenke til kommentar
acon Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Var å så på Canon Ixus 50 idag. Det så ganske bra ut altså. Noen som har noen formening om dette kameraet? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Optikken er ikke helt god. Du må nesten velge om du vil ha et veldig lite kamera eller bilder av høy kvalitet. På de små kameraene så får du generelt bilder som er uklare ut mot kanten og med en del feilbrytning av farver. Om det er bra nok for deg er det bare du som kan bestemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå