TorbjørnK Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 vet jeg poster feil, men finner ikke noe forum som omhandler hvorfor jeg kun får laste ned 50 KB\s, før fikk jeg laste 150KB\s jeg har chess 512/256. noen ideer?? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Høres ut som du har riktig hastighet. 150kb/s på en 512-linje skal ikke være mulig. Edit: Det ble et VELDIG unøyaktig overslag det der Endret 7. mai 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Teoretisk burde du få maks 64kB på linjen din. Lenke til kommentar
vegardf Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Sannsynligvis hadde du bedre tilkopling den første tiden du hadde abbonnement, som en slags "gave" fra leverandør. Første måneden min med Nextgentel hadde jeg tredobbel hastighet. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Husk at KBs og Kbs er to foskjellige ting. 512Kbs blir omtrent 64KBs. En B (byte) er 8 b (bit). Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 en byte er 8 bit. 512 / 8 = 64kBps Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) vet det der... men en jeg kjenner har 640 kb linje og han har hatt den drittlenge og han har godt over 100 KB\s... + den begynner på 110 KB\s hos meg og så går den nedover og stabiliserer seg på 50 Endret 7. mai 2005 av Tob2k Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 vet det der... men en jeg kjenner har 640 kb linje og han har hatt den drittlenge og han har godt over 100 KB\s... Han skal ha max 80 KB/s, men kanskje han laster ned "tomme" ting? Ofte jeg har 500 KB/s i DC++, men sjekker er NetLimiter står den på 80 KB/s... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jeg har hatt 1mbitlinjen vår oppe i 700mb/s fra download.com (secure download) Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hei. selv har jeg 2 mbits nå. og da får jeg 256 kb/s på den høyeste på en server. når jeg hadde 1 mbits fikk jeg max 128 kb/s. og den første ADSL`en jeg hadde, hadde jeg 704 kbits. da fikk jeg 88-90 kb/s hvis jeg var heldig. med 512 kbits så skal du vel som de andre sier her, få rundt 50-60 kb/s hvis du er heldig. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Katogorien du leter etter er nettverk Edit: Når du ikke er sikker på om du har postet rett så raporter din egen post med en gang for da vil som oftest moderatorene flytte den til riktig sted uten å stenge den, men hvis andre raporterer den blir den som regel stengt... Endret 7. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Bra du holder orden på benevningene dine, wil. 1 Byte == 8 bit B == Byte b == bit Lenke til kommentar
ratix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hei. selv har jeg 2 mbits nå. og da får jeg 256 kb/s Når jeg har 200 epler så har jeg 25 epler. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ratix: det der var helt unødvendig. pass på å vær saklig du. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Ratix: det der var helt unødvendig. pass på å vær saklig du. Nei, egentlig ikke det er helt korrekt Han dividerte bare 200 med 8 og fikk 25... 200b=25B Edit: Rettet filen nevnt nedenfor Endret 7. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
bluet Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ratix: det der var helt unødvendig. pass på å vær saklig du. Nei, egentlig ikke det er helt korrekt Han dividerte bare 200 med 8 og fikk 25... 200B=25b Eller 200b == 25B Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Crap, jaja Men uansett så kom poenget fram, det ratix sa var ike helt borte... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er jo en del ting som kan begrense downloadhastigheten din da. Stikkord: - Spyware...se sikkerhetsforumet for mer info. Installer en net scanner for å diagnotisere. - Bruke vanlig nettleser til download. Nettleserdownloaden gir mye oftere lav ned-hastighet en en god download manager, f eks http://www.getright.com . - Windows reserverer 20% av båndbredden din til "eventuelle forefallende administrative oppgaver". Dette tallet kan du sette til 0% i et godt tweakprogram, som f eks Tuneup Utilities: http://www.tune-up.com/ Hvis ikke noe av dette hjelper, les dette:p : If a packet hits a pocket on a socket on a port, And the bus is interrupted as a very last resort, And the address of the memory makes your floppy disk abort, Then the socket packet pocket has an error to report ! If your cursor finds a menu item followed by a dash, And the double-clicking icons put your window in the trash, And your data is corrupted 'cause the index doesn't hash, Then your situation's hopeless, and your system's gonna crash ! If the label on your cable on the gable at your house, Says the network is connected to the button on your mouse, But your packets want to tunnel to another protocol, That's repeatedly rejected by the printer down the hall. And your screen is all distorted by the side effects of gauss, So your icons in the window are as wavy as a souse, Then you may as well reboot and go out with a bang, 'Cause as sure as I'm a poet, the sucker's gonna hang ! When the copy of your floppy's getting sloppy on the disk, And the microcode instructions cause unnecessary RISC, Then you have to flash your memory and you'll want to RAM your ROM, Quickly turn off the computer and be sure to tell your mom ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå