Gå til innhold

Beste mp3 - spiller???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-19 22:10, Shithead skrev:



Lurer på en ting... Hvorfor har du stjålet nicket mitt?!?


Vel, jeg kan vel kanskje spørre deg om det samme? Dette er ett nick jeg har brukt siden jeg spilte Doom for første gang i nettverk. Det må ha vært tilbake i 1995-1996. Da brukte jeg kun ShitHead, men ettersom det var endel andre som synes det var kult så har jeg lagt til "_No". Dette gjør vel at nicket er litt forskjellig fra ditt, eller hva?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:19, ShitHead_No skrev:

Quote:


Den 2002-07-19 22:10, Shithead skrev:



Lurer på en ting... Hvorfor har du stjålet nicket mitt?!?


Vel, jeg kan vel kanskje spørre deg om det samme? Dette er ett nick jeg har brukt siden jeg spilte Doom for første gang i nettverk. Det må ha vært tilbake i 1995-1996. Da brukte jeg kun ShitHead, men ettersom det var endel andre som synes det var kult så har jeg lagt til "_No". Dette gjør vel at nicket er litt forskjellig fra ditt, eller hva?

 

 

Javel da... Da har vel du brukt det lengre enn meg... Kanksje vi skulle starte et "shithead community" ?

Lenke til kommentar

Hehe litt off topic det der, Shitheads?? :razz: :razz: Jaja må få lov

 

Uansett, stilig bildesignatur du hadde der i begynnelsen av tråden, Geezuzz (er litt usikker på stavingen der, du får bare arrestere meg hvis d blir feil :smile:

 

Tilbake til topicen om MP3-spillere... Personlig har jeg en finger på Intel sin Concert Player som har 128MB innebygget minne, dessverre uten mulighet for ekstra minnekort, men den skal visst ha en UTROLIG lyd og skal være liten med et fantastisk display og en batterikapasitet som overgår konvensjonelle spillere... Selv har jeg hatt endel Mp3-spillere, blant annet en Prototype av de Mp3-spillerne som spiller 6cm's plater, har en kontakt på en fabrikk i taiwan :razz: så har jeg hatt en prototyp av en cd-mp3 spiller i vanlig størrelse, noe ala philips expanium, bare rund... nå har jeg to stk: Min Nokia 5510 som har innebygget 64mb mp3spiller med akseptabel lyd, og en jazPiper MRU64 (tror den heter det), den originale versjonen med 64mb innebygget minne, så har jeg utvidet med 64mb twinmos flash kort, den har fungert ypperlig hele tiden, og spiller høyt som bare eff :razz: :razz:

 

Den nye jazPiperen skal visst også være ålreit, noen som har noen erfaringer med den, enten hørt lydkvaliteten på den eller.no?? Hadde vært greit å vite om den er noe, skal kanskje kjøpe en selv :smile:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...

jeg har selv en ipod med 20 gb.. bruker også pc. Den fungerer glimrende hvis jeg bruker et program som heter ephpod. Sikker på at det er en av de beste mp3 spillerne ute på markedet nå. Kan også gå ann å kjøpe en "dingse bums" som man plugger oppå ipoden som sender ut FM radio signaler slik at man kan skru inn frekvensen f.eks på radioen i bilen, denne hetert itrip.. søk på google.. koster ca 30 dollar tror jeg.. Anbefaler Ipod hvis pris ikke har så mye å si..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...