Gå til innhold

Beste mp3 - spiller???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-13 16:44, MrLee skrev:

så den har minne i tillegg til harddisk, slik at den ikke "skipper" på det som ligger inne i minnet? noen som vet?


hvordan er det med ødelegging av HD baserte MP3 spillere da? hvis man jogger f.eks....


 

Vet ærlig talt ikke, har bare hørt den på en demonstrasjon, men den har iallefall minne, og jeg ville blitt kraftig overrasket om den ikke bruker den til "skip-protection", hvor mye hden tåler vet jeg ikke.

 

AtW

Lenke til kommentar

Quote:


drømmen er å kjøpe en mp3 spiller som tar ett eller annet minnekort (f.eks. CF) med 256+ MB kort, og et digital kamera som tar samme typen kort :smile:


 

Hvis du leser rett over så anbefalte jeg akkurat en slik mp3 spiller...

 

Den bruker compact flash (type 1 og 2) IBM Microdrives, og det går i tillegg an å kjøpe dings slik at hipzip kort kan brukes (de er dritbillig).

 

Det som er kronen på verket med den NEX II spilleren er at når du plugger den i en winME/2k/XP maskin blir den AUTOMATISK gjenkjent som en "removable harddrive", slik at du kan kopiere hva du vil - fra hvilken maskin du vil! ekstremt praktisk! (win98 maskiner trenger desverre driver)

Lenke til kommentar

jeg kikka litt på den nex II'ern fra MPX (butikken, ikke produsent...) + 1stk. 512mb CF kort ville jo være fedt!

 

hmmz 3.7k er dog litt mye å bruke på dette (+ pcmcia adapter til CF...)

 

jeg blir litt forvirra, koster et 512MB CF kort 1700 der eller 2100, som det står når jeg går inn der?

 

Quote:






på denne linken koster det nemlig 1700...

 

[ Denne Melding var redigert av: mrlee på 2002-07-18 16:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-12 08:42, nojac skrev:

Den avbildede Apple iPod er sikkert et glimrende valg for Mac-folket, for oss med PC er den vel foreløpig mindre aktuell.


 

Vi får se hva som skjer mellom iPod og PC-brukerne siden Apple har inngått partnerskap med MusicMatch. Dvs at iPod kan brukes på PCen sammen med MusicMatch software. Kanksje det kan være spennende å teste! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 19:48, GeeZuZz skrev:

Nei kun 1 om gangen. Men når (hvis) IBM microdrive blir billigere, så blir det jo mulig å få over 1 GB kort i den.


Sandisk og Lexar leverer CF-kort på 1 GB (iallefall i USA). Litt dyrt (ca $800), men dette faller vel etterhvert.

 

 

 

_________________

Your average ShitHead in Norway

www.oesolberg.com

 

[ Denne Melding var redigert av: ShitHead_No på 2002-07-19 22:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:09, ShitHead_No skrev:

Quote:


Den 2002-07-19 19:48, GeeZuZz skrev:

Nei kun 1 om gangen. Men når (hvis) IBM microdrive blir billigere, så blir det jo mulig å få over 1 GB kort i den.


Scandisk og Lexar leverer CF-kort på 1 GB. Litt dyrt, men dette faller vel etterhvert.

 

Lurer på en ting... Hvorfor har du stjålet nicket mitt?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...