Gå til innhold

Beste mp3 - spiller???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med en Sony minidisk spiller som kan spille MP3 og WMA? Da har du plass til en god del flere MP3 filer enn i en ordinær MP3 spiller. I tillegg kan du spille minidisker :smile: Tror de ligger rundt 3000 så det blir vel kanskje litt dyrt, men det er jo en genial løsning.

Lenke til kommentar

Sier meg enig med dale.. Nomad Jukebox 3 er tingen!

 

Drev og lette lenge etter njb3, og når komplett endelig fikk den på webshoppen sin bestilte jeg den på dagen.. gikk og venta lenge, og fikk den endelig..

 

Den funker imponerende bra.. og jeg merker ikke så stort savn av en radio, når jeg kan gå rundt med all musikken jeg bare gidder å ha med meg.. :smile:

 

Det eneste negative med den er at den er litt småstor, men det glemmer man når en tenker på hvor bra den er.. :smile:

 

http://www.nomadness.net for litt fan-sider..

 

- Tosh

Lenke til kommentar

Den avbildede Apple iPod er sikkert et glimrende valg for Mac-folket, for oss med PC er den vel foreløpig mindre aktuell.

 

Blant de diskbaserte spillerne er vel den noe mer klumpete Nomad Jukebox mest aktuell. Men bør en betale nesten 4000.- for versjon 3 (20 GB)? 10 GB i den forrige versjonen burde vel holde en stund, og da snakker vi om litt over 2000.- (Archos har et interessant alternativ som jeg ikke har funnet i norske webshopper)

 

Men jeg tror neppe at noen av disse er hva espenhr er ute etter. ("..billig, lett og har radio (+min64mb)")

Lenke til kommentar

Det finnes en mp3spiller som er mindre enn nomad3 og billigere og har like stor disk, men akkurat nå husker jeg ikke hva den heter, satt og skulle til å bestille en i forrige måned, men så skippa jeg:)

 

Det er bare å innse.. nomad3 er forstor fortsatt, selv om den er mindre enn nomad så er den alt for stor:) Spesielt når du får mp3spillere på lighterstørrelse som veier 60 gram og tar utskiftbare flashmedia:)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-11 22:04, Magellan skrev:

Hva med en Sony minidisk spiller som kan spille MP3 og WMA? Da har du plass til en god del flere MP3 filer enn i en ordinær MP3 spiller. I tillegg kan du spille minidisker :smile: Tror de ligger rundt 3000 så det blir vel kanskje litt dyrt, men det er jo en genial løsning.


Kan jeg få en minidisc spiller som spiller mp3? I såfall hvem? en link hadde jeg vært veldig gla for å få...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-12 09:38, talisar skrev:

Det finnes en mp3spiller som er mindre enn nomad3 og billigere og har like stor disk, men akkurat nå husker jeg ikke hva den heter, satt og skulle til å bestille en i forrige måned, men så skippa jeg:)


 

Du tenker kanskje på Archos Jukebox 6000? Har en slik selv og er meget fornøyd med den. (nesten) Den sluttet å fungere en gang, men jeg stakk på komplett og fikk ny :smile:

Lenke til kommentar

PJbox er svært god (www.pjbox.de). Og den nye Archos, den med skjerm og divx-spiller virker ultimat.

Men skal du ha mye funksjoner og stoor lagringsplass og befinner deg rundt omkring i huset/tomta liker jeg oppsettet mitt (foruten pjbox) Ipaq m/Wlan kort. Streame mp3 fra stasjonære maskina og surfe... Det er artig det:D

 

Stor brife-faktor i bygda! hehe

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-12 12:50, diskvask skrev:

Nei, de nyeste minidisk-spillerne til Sony kan ikke spille av MP3-filer. En kan derimot konvertere mp3, wav, cd til ATRAC (formatet som brukes i minidisk-spillere) med PCen, for så å overføre filene til spilleren via usb.





 

Ble visst litt lurt av hjemmesidene til Sony der det ikke kommer frem at man må konvertere til ATRAC formatet. Uansett så synes jeg at det bør komme en MD spiller som kan lese MP3 filer fra vanlige minidisker.

 

Beklager feilinformasjonen.

Lenke til kommentar

Ipod er jo den feteste mp3-spilleren i verden da, koster bare litt spenn, og man må ha firewire, men det er ikke noe stress å skaffe programmer som overfører til den på pc, hadde det ikke vært for at jeg allerede bruker penger jeg ikke har på ny maskin hadde jeg vurdert å kjøpe den selv :smile:

 

AtW

Lenke til kommentar

hvordan er disse harddisk baserte MP3 spillerene på hopping da? kan en jogge med en slik uten at det "skipper"?

 

drømmen er å kjøpe en mp3 spiller som tar ett eller annet minnekort (f.eks. CF) med 256+ MB kort, og et digital kamera som tar samme typen kort :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 00:46, MrLee skrev:

hvordan er disse harddisk baserte MP3 spillerene på hopping da? kan en jogge med en slik uten at det "skipper"?


 

Har ikke prøvd å jogge med ipoden men den har 32 eller 64mb minne om jeg ikke husker feil, med andre ord nok til å lagre en halv/hel time med musikk på minne, så det bør ikke være noe stress.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...