kizzykazz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei Skal kjøpe meg en LCD skjerm for har en gammel 17" Compaq skjerm (CRT). Bruker pc-en mest til spilling og til å sjå film, så det er vel det skjerm skal brukast til og. Har konf nå snart så får inn en god del pengar, men det er alltid kjekt å ha litt igjen. Størrelsen på skjermen trenger ærlig talt ikkje vere OVER 19" for personlig blir det alt for stort. Har egentlig ikkje så vanvittig stor peiling på LCD, så litt hjelp hadde vert fantastisk Mvh Kizz Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror nok jeg ville kjøpt NEC 1770NX (17") eller BenQ FP957s (19"). Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hvorfor tror du? Fordi det er de beste 17" og 19" jeg har prøvd hittils selvfølgelig, samt at de får veldig gode tilbakemeldinger fra andre.. Gode farger. Følger med i svingene, nada etterslep.. Endret 20. mai 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
apwr Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Anbefaler NEC 1770NX jeg også! Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Okei Var ikkje negativt ment asså.. Ja det blir sikkert en NEC 1770NX Har konfirmasjon i mårra så penger blir det nok av. Takk for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå