xtrail2 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har tengt og gå til anskaffelse av Zalman Vannkkjøling med Denne til Skjermkortet og da lurer jeg på hva jeg må ha til Chippsettet på mitt MSI K8N SLI Platinum. for den viften bråker litt for mye. Håper på raskt svar da jeg skal bestille dette fort. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du finner nok noe her. Ta den du synes ser kulest ut og passer på kortet. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg fant denne som ser ut som den kan passe men det står at det ikke er så lurt og blande kobber og aluminium?Zalman bruker bare oksidert aluminium. Går det an og bruke den ene delen som er med i dette settet til chippsett kjølingen? Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Fant denne også på Flexi-data.no hvis den går an og bruke siden det er der jeg kjøper alt. Jeg er veldig usikker på dette med slange dimensjoner og hva jeg kan bruke sammen. Endret 7. mai 2005 av xtrail2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå