Gå til innhold

Hva er galt med hk og PSU!?

Anbefalte innlegg

Heisann, visste ikke hvor jeg skulle legge denne posten, det er mest om Psu, så jeg legger den her ;)

Har en Labtec 500w psu, jeg vil tippe den tok kvelden for et par mnd. siden, da det begynte og ryke ut av den, men jeg satsa på at det gikk bra , som det gjorde.

I går morges, sto jeg opp og prøvde og starte maskin, det var helt vanlig, kvelden før slo jeg ta den helt riktig, det var ikke noe feil med den, Men på morgen så ville den bare ikke starte.

Specs

AMD 64 3200+

Gigabyte K8nnxp

TwinMos Twister 512

Western Digital 160

Bigwater vannkjøling

9800pro

Jeg har tatt ut brenner og cd rom.

Jeg var hos en kamerat og tok en 200w psu, en 3-4 år gammel, i førsten ville den ikke virke, men i dag morges startet den etter 30min.

Jeg kjører altså på en 200w på dette systemet ;)

Det er når jeg setter inn 20pins ledningen , så lyser front panlete, da er det altså koblet til, og strøm i sakene, men når jeg trykker så vil ikke den starte, det er ikke noe galt med starteren. Når jeg gnikker 20pins ledninger fram og tilbake i den .. "forlengeren" (det er en 20pins "mottaker" som er til frontpanelet, som bare tar strøm fra 20pin osv. Etter den så går den rett til Hovedkort) så begynner det bare og blinke, akkuart som om det er veldig dårlig kontakt.

Werdo psu :| Noen som har forslag ? Jeg har bare denne maskin, så den er viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...