jossimd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Når jeg spiller WoW blir halve skjermen plutselig gul i noen minutter og så blir alt normalt igjen veldig irriterende, hvordan kan jeg fikse dette problemet? Jeg har HIS Radeon X850XT. før hadde jeg MSI Radeon X850XT men det klikket, så jeg sente det inn. vet ikke om jeg fikk slettet de gamle driverene helt. Er det noen som kan annbefale et program som sletter gamle drivere. Endret 7. mai 2005 av jossimd Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 ingen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du kan prøve å trekke pusten når du skriver, slik at vi som skal lese postene dine ikke får vondt i hodet og blir sure og gretne. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) eneste forslaget jeg har er å oppdatere alle driverene til maskinen din, og helts fjerne gamle med drivercleaner (Google er din venn, på liksom ) kan jo og være skjermen? eller skjermkablel? verdt en sjekk, siden du har godt nåk skjermkort, spiller WoW selv med 9600XT uten problemer (litt lagg men hallo har lite RAM ) Edit: la til noe og skrive leif offtopic: nå skal jeg spille WoW Endret 7. mai 2005 av Midran Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 nå funker WoW fint fint etter at jeg oppdaterte driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå