Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke inn på Linksys WRT54GS

Anbefalte innlegg

Jeg har ett, lite problem. Etter at jeg kobla alle ander PC'er enn min inn på den gamle svitsj'en så kommer ikke jeg inn på min Linksys WRT54GS Router. noen som kan hjelpe. gikk fra IP 192.168.xx.xx til IP 10.0.xx.xx og nå kommer jeg bare ikke inn på routern

Har lagt ved en ilustrasjon av nettverket mitt.

EDIT: Dette er ett trådeløst nettverk

post-61-1115458235_thumb.jpg

Endret av zits
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må være fysisk tilkoblet en av LAN utgangene på linksys boksen din for å komme inn på den, eller via trådløst. Ellers vil jeg si at det ikke er helt ideelt å nat'e 2 ganger, slik som du nå gjør før internetten kommer frem til "min pc" Sett heller opp linksys boksen som et rent access point, og så setter du heller bare en manuell IP de gangene du må konfigurere den.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at du ikke får lov til å logge inn på den via WLAN'et (hvis det nå er snakk om managementinterface).

Har kommet inn på den fra trådeløs før jeg satte det opp sånn som det er nå.

Lenke til kommentar

Sett det heller opp slik...

Adslmodem -- Linksys -- switch -- pc'er.

Om du har det slik du har det no, så må du slå av dhcp i linksys og koble den til via lan portene til switchen. Da vil Linksysen din fungere som eit accesspoint.

Lenke til kommentar
Sett det heller opp slik...

Adslmodem -- Linksys -- switch -- pc'er.

Om du har det slik du har det no, så må du slå av dhcp i linksys og koble den til via lan portene til switchen. Da vil Linksysen din fungere som eit accesspoint.

grunnet til at det er kobla som det er, er fordi jeg har hatt en del problemer med linksys og modemet, men nå kommer jeg ikke inn på linksys selv med pc som er kobla i med kabel på linksys. har prøvd dette i dag. hjelp

Lenke til kommentar
Har du endret ip-adressen til routeren? Du bør sjekke at maskinen du kopler til routeren ligger i samme subnett.

Har ikke gjort det nei, men jeg måtte endre ip'en min til 192.168.xx.xx for å komme inn på den, så da har jeg fått det til. takk for alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...