Gå til innhold

Oppgradering av Dell for kr 2500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foresten: Her 6800LE bedre ytelse enn 9800pro?

Det har det. Klarer du å åpne pipelines i tillegg yter det vanvittig mye bedre også.

Er ikke sikker, er det noen måte å finne det ut?
Spørre noen som har denne comboen? Hvis du ikke finner noe om det på nett har du jo som nevnt angrefrist og originalkjøler i mellomtiden.

:yes:

Lenke til kommentar

Du må skille mellom 7000a-cu og 7000al-cu. Sistnevnte har en del aluminium, mye lavere vekt og litt slappere ytelse, ellers helt lik den som er ren kobber. Regner med at noen skriver feil i salgsprospektene.

Du kan jo søke etter 7700-utgaven også, det er den nyeste som er enda større og har større vifte.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller ha gått for denne kjøleren. Den båe veier og koster mindre enn kjøleren fra Zalman. I kombinasjon med det nevnte hovekortet fra Abit vil kjøleren vende mot baksiden av kabinettet, slik at den varme luften forsvinner fortest mulig. Jeg bruker den samme kjøleren på min P4 3,06GHz (ca. 82W), og er meget fornøyd med den.

Test hos Silent PC review.

Lenke til kommentar

Den kjøleren så jo bra ut, er ikke helt sikker nå. Hvis den gir like bra resultat som zalman så kjøper jeg den. En erfaring hadde jo byttet fra zalman 7000 og til den nevnte viften.

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...