Gå til innhold

Hvor finner jeg 19" rack-kabinetter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-11 20:58, Glimmer skrev:

sjekk hos elfa.se/no. Selger 19" rack kabinetter. Og mye anna stæs.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Glimmer på 2002-07-11 20:59 ]</font>

Litt annerledes kabinetter, suverene til rackmontering men, det var nå litt "pinglete" PSU`r i disse da. Sikkert ikke standard innfestning heller, så da blir det å mekke litt på bakrommet.

Lenke til kommentar

Takk for all respons.

Her var det litt å velge i.

Dessverre viser det seg at prisguiden ikke holder her, siden de fleste webshoppern kjøper samme sted som meg :grin: (har samme prod.nr til og med)

Stor takk for tipset om Danbit. Ser meget lovende ut.

Venter ellers på et par eposter også i samme anledning så vi får se hva det faller ned på.

Lenke til kommentar

På jobben kjøper jeg Chieftech med redundant PSU hos Tech. De er selvsagt dyre, og de bråker en god del. Men de kan anbefales.

Edit: Glemte å nevne Elektronix. De har bla.a. kabinetter helt ned i 1U høyde. Men de selger visstnok kun til bedrifter.

[ Denne Melding var redigert av: hårek på 2002-07-12 23:43 ]

Lenke til kommentar

Proffkabinetter er jo ikke bygd med tanke på lavt støynivå. Det er to 80mm vifter i fronten, men de kan jo kobles fra. Problemet er powersupplyet, det er to meget kompakte 250W PSUer i et volum som er ubetydelig større enn et standard 350W. Dermed bruker de en kraftig vifte.

Hadde også et 2U kabinett fra Elektronix, siden plassen tilsier at kabinettvifta må være liten så bråker det desto mer.

Jeg ville ikke hatt noen av disse i stua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...