Gå til innhold

RS-MMC Minnekort ødelagt?


Anbefalte innlegg

Satt i gårkveld på Agilemessenger en stund, og pluselig kommer det opp at "Minnekort skadet" !! Er et RS-MMC kort. Telefonen spør om jeg vil formatere kortet, men når jeg gjør det skjer det LITE. Noen som har opplevd det samme?

Er minnekortet ødelagt? Eller lar det seg fikses? Er heldigvis bare et 32MB kort :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt i gårkveld på Agilemessenger en stund, og pluselig kommer det opp at "Minnekort skadet" !! Er et RS-MMC kort. Telefonen spør om jeg vil formatere kortet, men når jeg gjør det skjer det LITE. Noen som har opplevd det samme?

Er minnekortet ødelagt? Eller lar det seg fikses? Er heldigvis bare et 32MB kort :p

Mange som har hørt om det problemet ser jeg :p :!:

Lenke til kommentar
Hvis det er en nokia 6630, husk å dytt minnekortet langt nok inn til at du hører klikket. Mange som bare setter det i og lukker igjen luken uten at kortet står skikkelig i kontakten.

Det sitter nok godt i, ellers takk for tipset... Er en N 3230.... men får 512MB til uka så er ikke så farlig;) hadde alt av det som var på brikken lagret på pc'en.... heldigvis. men hadde jo vært greit å få fisket det :yes:

Endret av mphones
Lenke til kommentar
Det går på garantien. Så hvis du har den så kan du bare kreve nytt :)

Ja, jeg kom på at mange av programmene som følger med til telefonen ligger på det minnekortet. Så nå har jeg "mistet" alle de programmene :dontgetit:

Jeg har kjøpt telefonen på internett (mShop), hvordan gjør man det med garanti og sånt da?? :hmm:

Lenke til kommentar
Det går på garantien. Så hvis du har den så kan du bare kreve nytt :)

Ja, jeg kom på at mange av programmene som følger med til telefonen ligger på det minnekortet. Så nå har jeg "mistet" alle de programmene :dontgetit:

Jeg har kjøpt telefonen på internett (mShop), hvordan gjør man det med garanti og sånt da?? :hmm:

Du sender en mail, ringer de eller bruker webshopens eget kontaktskjema. Ikke alle webshoper har det sistnevnte. Der forklarer du bare situasjonen, og du har krav på et nytt minnekort uten noen form for utgifter (hvis du ser bort i fra telefonregning osv) :)

Lenke til kommentar

Fikk samme feil på minnekortet på min Nokia 3230 i begynnelsen av uka. Du kan bare stikke innom nærmeste Nokia serviceverksted m/kvittering så får du nytt på garantien.

 

Alternativt kan du prøve å reformatere kortet i en minnekortleser på en PC.

 

Jeg fikk feilen da jeg brukte en korrupt fil i bilderedigering. Det er nok ikke snakk om en fysisk skade så en reformatering burde gjøre susen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...