Torjus Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har Everglide DKT nå, og har litt lyst på Q-pad... Lønner det seg, er den bedre? Lønner deg så å kjøpe skatez til Razer? Lenke til kommentar
joshgroban Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg brukte før ei billigmatte og gikk over til qpad, og det var en drøm alt går mye raskerer og matta er laget av 100 % fiber. Jeg tror folk som sier de ikke merker forskjell på en billigmatte og qpad, har som oftest en veldig lett mus Jeg har mx 500 og det ble en drøm å skifte over, så jeg anbefaler Qpad med hele mitt hjerte Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har selv ikke prøvd DKT, men jeg sitter her med Q-Pad under DB. Jeg har festet helt vanlig tape under musa, og den glir veldig bra. I motsetning til joshgroban, synes jeg at matta passer like bra til lette som tunge mus. Jeg har prøvd matta med en Trådløs Intelli 2.0 (4.0 på batterier), Mx510 og Razer DB. WL Intelli 2.0 med Steelpad teflon-tape glir litt bedre på Q-Pad enn på fUnc. Razer DB med vanlig tape glir marginalt bedre på fUnc enn på Q-Pad. MX510 med tape glir like bra på begge. Selv er jeg veldig fornøyd med Q-Pad, men jeg har ikke prøvd DKT. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har DKT XXL! Veldig fornøyd. Bruker ms4.0 musa og everglide skates. Funker glimrende. Ingen minus sider med denne matta. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kjører MS 4.0 og Everglide Skates på Qpad veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå