Gå til innhold

Kjøp av nytt anlegg

Anbefalte innlegg

Som dere ser i den andre topicen min så virker det som forsterkern min er gåen, og vil gjerne kunne spille vinylene mine..

I første omgang trenger jeg forsterker og ny platespiller, men om

det skulle bli billig trenger jeg egentlig høytalere også, har bare noen crappy jeg låner. Så lurte på om noen som kunne hjulpet meg sette sammen et brukendes tilbud, billig som mulig, men god lyd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den platespilleren fra Denon er ikke mye å rope hurra for. Grensenytten per krone man legger i platespiller i dette lave prissegmentet er veldig høy. Wow, to vanskelige ord i en setning :p Det jeg mener er at man får mye igjen ved å legge litt mer penger i en spiller.

Vil og minne om at det finnes en hel verden utenfor hifi klubben ;)

Lenke til kommentar
Den platespilleren fra Denon er ikke mye å rope hurra for. Grensenytten per krone man legger i platespiller i dette lave prissegmentet er veldig høy. Wow, to vanskelige ord i en setning :p Det jeg mener er at man får mye igjen ved å legge litt mer penger i en spiller.

Vil og minne om at det finnes en hel verden utenfor hifi klubben ;)

hmm.. må huske at den Denon'n har innebygd riaa forsterker slik at han slipper den kostnaden.

Hadde det vært meg hadde jeg heller vært på utkikk etter en brukt Technics spiller. De er av ypperste kvalitet men dessverre en del dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...